nee ik heb het plaatje eerst veel lichter gemaakt om te kijken of er geshopt is. niet dat ik weet.
Printable View
nee ik heb het plaatje eerst veel lichter gemaakt om te kijken of er geshopt is. niet dat ik weet.
De achterkant klopt wel iig:
http://img.2dehands.be/f/normal/1086...shop-nieuw.jpg
zet gibson een logo zo uit het centrum?
ik geef het op
:seriousf::seriousf:
Die foto's zijn gewoon te slecht om er over te oordelen. Die headstock zit gewoon het topje van in de schaduw, als je goed kijkt zie dat de vorm gewoon klopt.
Ze gaat me zaterdag betere foto's bezorgen... Wordt vervolgt!
Google even op Les Paul Classic premium plus limited edition 1996, volgens mij is dat 'm.
http://link.marktplaats.nl/521098147
dit is gewoon fout, incorrect! de gitaar is onrechtmatig verkregen en wordt met verkeerde intentie verkocht!
Dit kan ik niet tolereren
*rosewood fretboard en de humbucker is te splitten *
ik geloof er niets van!
Je maakt een grapje? :chicken:
Volgens mij ook. Ik herken deze gitaar als van een forumlid. Zal wel van Mesaman zelf zijn. Zo probeert hij wat meer kijkers te trekken :D
Hij komt uit Heerenveen, moet een oplichter zijn... Zijn het allemaal daar...
Hij is van forumlid Jutter.
Van hem kwam al vaker (onterecht) een gitaar voorbij in dit topic.
http://link.marktplaats.nl/528493517
Weet niet of hij hier als langs gekomen is maar weet niet wat ik hier nou weer van moet denken.
In de gehele advertentie tekst komt de naam gibson niet voorbij maar de foto's suggereren toch wel dat het om een gibson gaat.
En dan de prijs 300 eurotjes??:chicken:
Het eerste bod is al geplaatst. :D
yup, fake as hell
Ik had m gisteren ook al zien staan.. Wilde nog een linkje hiernaar plaatsen.. Kennelijk is ie jullie ook niet ontgaan... Bij mij gingen idd ook alle alarmbellen af..
wb het bod.... :seriousf:
Nee heb ik niet gedaan. De enigste reden dat ik het niet vertrouwde is de prijs van de gitaar. Verder het ontbreken van de naam Gibson terwijl de foto's toch echt de indruk geven dat het om een gibson gaat. Echte kenmerken waarom hij FAKE is kan ik zo niet opnoemen.
Vind als ik het zelf als onbetrouwbaar aangeef bij marktplaats ik dat ook moet kunnen onderbouwen. Vandaar dat ik de advertentie hier melde.
Als er dus iemand is die kan vertellen wat er echt FAKE is aan de gitaar dan hoor ik het graag.
Sorry, maar ik zie toch echt Gibson staan... of zit ik naar het verkeerde plaatje te kijken?..
Verder fake.. tja.. Het serienummer, de koffer, prijs (KAN gewoon niet) Het ligt er te dik bovenop..
1) Serienummer is uit de lak gehakt
2) Serienummer is uit 2000: de gitaar zou dus 12 jaar oud moeten zijn.
3) Potmeterplaatsing is niet 100% correct (kan aan de foto's liggen)
4) Er zit een Epiphone-achtige brug op
5) Tuners kloppen niet
6) Koffer is nep
7) ...
Genoeg redenen dus om 100% zeker ervan te zijn dat hij nep en dus illegaal geïmporteerd is. Iets met Wetboeken en zo...
en de nibs ontbreken duidelijk
en de stickers op de pickups
En het schroefje in de slagplaat hoort toch meer naar het midden? http://www.mylespaul.com/forums/epip...thread-ii.html denk dat dat ook wel van toepassing is op gibsons:)
mn excusses voor het opjutten van jutter! ik was jaloers en kan de gitaar nu niet kopen.
uiteraard wens ik hem en een ieder succes met het verkopen en kopen van hout met metaal en wat plastic.
Onrechtmatig verkregen??? Zeg vriend, wat bazel jij? Dit moet je wel hard kunnen maken, want je kunt niet zomaar iemand beschuldigen! Laat mij maar even weten....
Wat wil jij nou? Wat bedoel je met 'onterecht'? Ik hoor graag even jouw uitleg!
Ben jij die gast die op de gitaar geboden heeft en met mij een afspraak hebt gemaakt en vervolgens niet komt opdagen? Wat voor figuur ben jij?
Ik heb Sjoerd zojuist een PM gestuurd en hem mijn excuses aangeboden. Hij bedoelde het positief. Nu ben ik wel erg benieuwd wat mesaman zijn beweegreden was om mij te beschuldigen van iets waar ik mij juist verre van hou.
onze 'vriend' jutter weet dat ik zn gitaar al veel eerder wou kopen,ik kreeg hem toen niet,hij wel! dit is in een eerder topic al ruim aan bod gekomen.
tevens is toen de grap gemaakt dat de gitaar * toch wel in een week of 3 te koop zou komen te staan* dus steek ik hem nu een beetje de gek aan, hij weet dat ik weet hoe het zit, en een paar anderen weten het ook. Ik vind het wel humor, maar dhr jutter volgens mij niet.
No offence of wat dan ook. iedereen weet toch dat ik over het algemeen alleen maar onzin verkoop op dit forum?
En hij weet ook dat ik inmiddels geen interesse meer heb in de gitaar. Dus ook niet een bod heb gedaan op MP en al helemaal geen afspraak. Want als ik dat had gewild had ik allang een pm gestuurd dat ik vol serieuze intresse was langs gekomen om hem te kopen.
Maar ik wil dat soort gitaren gewoon niet meer. Ik vind het hele verhaal inclusief pm een beetje overdreven. Ik neem aan dat Jutter het achteraf allemaal wel een beetje gesnapt heeft en ik het er misschien niet dik genoeg het er opgelegd heb.
dus, zeg maar, misschien.....
zal ik nu stiekum toch een bod plaatsen ;)
@mesaman:
Ik citeer jou even; ...'dit is gewoon fout, incorrect! de gitaar is onrechtmatig verkregen en wordt met verkeerde intentie verkocht!
Als iemand zoiets leest, dan denkt hij/zij er ook het zijne van. Daarmee zet je mij in een verkeerd daglicht. Ik heb reacties gekregen op jouw domme uitspraak, die ik beter maar niet kan citeren.........
Wat mij betreft is de kous af. Ik hoop dat je voortaan beter nadenkt wat je gaat zeggen voordat je een reactie geeft.
Je kan er mensen mee op het verkeerde been zetten.