Tsja, tis dat ik al een strat heb waar ik in mijn nopjes mee ben ;)Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Luke-wannabe
Printable View
Tsja, tis dat ik al een strat heb waar ik in mijn nopjes mee ben ;)Citaat:
Maar vraag je jezelf ook af hoe dat zou komen?Citaat:
heb ik met mijn lag arkane ook. Ding lijkt als jaren oud... lak bladerd af en zit op een plek al op hout terwijl ik hem bijna niet meer gebruik:) Vind wel tof er uit zien, maar volgens mij onverkoopbaar:DCitaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bass blom
Ik vind niet dat ik hier te veel voor vraag, als je dat soms bedoelt?Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nielsje
Is de japanse strat markt wellicht verzadigd?Citaat:
Over de prijs: tja, het is wel een fijne gitaar, zeker weten, maar er zijn zat japanse strats die voor minder gaan. Als je ze nou gewoon eens laat bieden, waar zou je dan op uitkomen?
Misschien heb je hem ook wel voor teveel gekocht, dat zie je met als die mensen die nog 160 euro voor hun OCD willen hebben :D.
Leon, ik gun je van harte mijn oude Londoncity :D
ik kan je pagina helemaal niet bekijken... "niet getreurd blablabla..."
Btw toffe mod!! Ben benieuwd naar je soundclips!
Mijn hoogste bod is tot noch toe 400 euro, maar dat is me gewoon te weinig. Het is gewoon vreemd, want je ziet soms Jap strats voor 1,5 keer mijn vraagprijs staan.. Dat is toch vreemd..? Nouja.. Ze zeggen altijd de aanhouder wint ;)Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nielsje
@ Riky: Gefikst!
400e is toch een hele redelijke prijs? Ik kocht mijn jap stratje voor 300e incl koffer!
Dat is gewoon cheap! En dit is een reissue. Die zijn over het algemeen iets duurder/beter enzo..
Leon, ik heb mijn contemporary strat te koop staan en het hoogste bod is momenteel 375,- euro. bij 400,- is ie verkocht. ik vondt 'm ook meer waard.Citaat:
maar als ik ga wachten op 500,- kan ik nog lang wachten, vrees ik.
ik denk niet dat Nielsje bedoeld dat jij teveel vraagt maar dat hij meer doelt op de huidige markt ( vraag en aanbod ).
groeten Pasqual.