Dan is die gitaar zijn gewicht in goud waard, zou ik prima vinden :D.
Printable View
echt prachtig!!
Mooie LP! Ik zag hem staan. Mijn knip was leeg nadat er de afgelopen 2 weken een Marshall stack en een GT-8 bij zijn gekomen, heb deze ad nog aan een collega doorgemaild, deze LP had ik er maar wat graag bij willen hebben! Congrats!
Denk dat veel mensen er op liepen te azen. Hij zei dat er veel bieders waren. Maar ik had meteen nadat hij was gepost gebeld naar hem en ik kon hem de dag erna ophalen voor het vraagbod. Als ik na het weekend pas kwam ging hij naar de hoogste bieder dus ik had gewoon enorm veel geluk.
Net die kist ook even gewogen, dat ding weegt fucking 12 kilo, lang leven goede koffers die veel te zwaar zijn in het openbaar vervoer lol. Hij heeft de gitaar van het zuiden des zuiden (zuid limburg) toch mooi naar Lelystad gebracht. De gitaar kwam er niet ontstemt uit enzo, was gewoon nog warm dus ik denk dat deze koffers toch wel erg geschikt zijn om (dure) gitaren in te vervoeren. Alleen zal ik hem pas gaan gebruiken als ik een auto en rijbewijs heb denk ik dan maar want hij is gewoon te zwaar om even snel mee te nemen :D. Overigens erg handig die kist want alle modellen passen erin, ik zocht al een tijdje een koffer waar meerdere modellen in kunnen en nu een vrijwel gratis gekregen, erg leuke deal!
Maar genoeg gekletst :D.
Volgens mij is er vast wel ergens iemand geinteresseerd in een Framus sg bas, al heb ik geen idee of het een goede prijs is
Resonare, gefeestilitaart.