Mooi kleurtje man! Was dit toevallig je Squier? Waar heb je de hals vandaan als ik vragen mag? Toffe humbucker ook.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Luke-wannabe
Printable View
Mooi kleurtje man! Was dit toevallig je Squier? Waar heb je de hals vandaan als ik vragen mag? Toffe humbucker ook.Citaat:
ik heb helaas geen camera, maar zal kijken of ik er binnekort foto's op kan zettenCitaat:
En we willen foto's zien natuurlijk!
oh, sorry hoor, kwist niet dat het gevoelig lag!!! :satisfie:Citaat:
maar...splitten kan best goed uitpakken, als je maar zorgt dat de humbuckers een redelijk hoge output hebben. maar het is natuurlijk niet een echte single dan.
groeten Pasqual.
Sorry zo was het niet bedoeld! Het was eigenlijk als een normaal antwoord bedoelt :p
@ Hezz: Ja dit was mijn Squier vroeger :D De hals is een Allparts. Erg fijn! Groot ook! En de humbucker is echt relaxed voor de looks, inderdaad!
Sweeeet. Gaaf geworden man!!!! :satisfie:Citaat:
Geyl heh :satisfie:
Stoer ding Leon, maar mis je niet die tyopisch strat single sound nu?
Uhm nee grappig hij klinkt nog absoluut heel erg Strat achtig. Zeker die P90. Minder/ronder tophoog, meer mid/laag. Eigenlijk precies zoals ik het wil! Meer John Mayer dan Mark Knopfler zeg maar.. Dikker, romiger er fijner! Ik zal binnekort wel een soundclipje maken.
Haha cool, zou je niet zeggen he!
En heb je nou al eens een nieuwe amp ;)
Nee mn Fender moet eerst weg en dan kan ik weer een amp kopen! Ik baal er van dat ie maar niet weg gaat..