zijn maar even groot als marshalls, recto's zijn gewoon zo klein.
Printable View
zijn maar even groot als marshalls, recto's zijn gewoon zo klein.
Ah ok, hier komen ze echt huge over.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pol
http://users.telenet.be/bartmetde6sn...Gitaar/Rig.JPG
Wel eens iets onder die Soldano zijn poten zetten want dat handvat van die Bogner is veel te dik...
MS
huh? Hoe past die multivalve daar in? !
Vette set, lang geleden dat ik nog over een überschall gespeeld heb, maar van wat ik me herinner is het een van de amps die me het beste zijn bijgebleven. Sound met veel ballen vond ik. Nu heeft men op sloclone het schema achterhaald, en dat lijkt me wel een leuk project. Eerste project was een zelfbouw preamp, tijd voor een full-amp. (Nu alleen nog geld).
Simpel, die bak zit in de fx loop van mijn amps.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TimmU
Geluid gaat van send naar de MXR EQ, en van daaruit naar de Lehle. In de Lehle kan tuner of derde/vierde kanaal (Fulltone) toegevoegd worden. Van daaruit gaat 't naar de Multivalve voor fx en dan terug naar de return van de amp's fx loop. X2 gaat naar Masotti en dan naar input van de amp.
Via de Engl midi switcher schakel ik amps kanalen, fx loop, fx patch, en de Lehle (tuner/Fulltone) compleet midi. Beide amps hebben een Nobels MS4 achteraan bevestigd. Die Engl kan ik overal op 't podium zetten de de pedalenbak achteraan laten staan, is phantom powered.
Zuiver analoog signaal ten alle tijde en alles midi bestuurbaar, ideaal voor mij.
@ Caliban: Achterhalen? Gooi gewoon een Uberschall open :)
MS
Topset! Uberschall vond ik altijd verschrikkelijk vet (alleen lijkt hij voor mijn doen een "dimensie" te missen), en zo'n Soldano lijkt me ook gruwelijk mooi (van wat ik gehoord heb)! :)
Mijn huidige setup, door de 2x12" toch weer een soort stack...
http://www.bluegate.nl/Images/new/fullset.jpg
Gave set! Maaruh; heb je de behuizing van die top zelf gemaakt? Zou dat niet mooier staan met een mooi laagje tolex?
Geweldig mooie set!~Hoe klinkt dat met je top en 2x12? Ik zelf gebruik mn CAE 3+ met een 20:20 van Mesa en 2 bagend cabs.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bluegate
@Almarvk, Zelf gebouwd en ik wilde eerst kijken hoe hij beviel, ik zit er inderdaad aan te denken om 'm te bekleden met tolex.
@ Nocki, de combi OTS & CAE 3+ klinkt best goed. Heb de CAA 2x12" zondag pas opgehaald dus op volume weet ik nog niet hoe het klinkt, maar in de huiskamer klinkt het al heel lekker.
Bedankt! Tis echt een fantastische preamp. Hij reageert zo ontzettend goed op je spel. op het zelfde kanaal met dezelfde instelling speel ik overtuigen Santana dingen, Metallica dingen en Vai achtige dingen... hoe ik niks te veranderen... dat ding reageert zo enorm goed op mn spel... Een ontzettend leuke ervaring.
Mooi moment om je site te updaten :chicken:Citaat:
Vooruit dan maar nog eens:
http://i163.photobucket.com/albums/t...ny/family1.jpg
:seriousf: Ja... moet ik inderdaad weer eens doen.
Vervelend al dat onderhoud...
Wat is de reden dat je de 6505 eigenlijk met de gewone footswitch schakelt?Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door LP_CL
Verder zal deze set wel scheuren zeg :rockon:
hoe bevalt die sonic maximizer BBE? wat doet hij precies?Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door LP_CL
even terug lezen :) Ik heb precies dezelfde vraag gesteld.
Wat ik me wel nog afvroeg is waar hij in de keten hangt....
Ik heb 'm ook een keer gehad. Een Sonic Maximizer is eigenlijk een multi-band 'phase-shifter'. Oftewel, hij trekt hoog, mid en laag uit elkaar en zet dat weer op een volgorde neer dat wij het beter kunnen horen/onderscheiden.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kassie
Het grote nadeel van so'n SM (IMHO): het kan gaan vervelen omdat het echte 'leven' uit je geluid gehaald wordt. Ook kun je wegvallen in de mix.
Edit:
Leuke uitleg: http://www.youtube.com/watch?v=j6fatjizjyU
.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Misery Signals
DUH! Ik bedoelde meer, hoe past ie in je pedalenplank ?issie zo kort?
Gebruik je die top alleen droog?Citaat:
Of heb je er ook zo'n Klein-ulator tussen zitten om het signaal op te peppen?
Hee, wat handig. Nou moet er nog iemand zijn die een keer een apparaat bedenkt waar de knoppen en de multi-fx in 1 behuizing zitten.Citaat:
Oh wacht, dat bestaat al....:seriousf:
Nee, al het signaal gaat door de Intellifex, en ik heb wel een klein-ulator gebouwd maarCitaat:
Oorspronkelijk geplaatst door paulbekkers
die is niet nodig.
Het return signaal uit de Intellifex is genoeg voor het volume waarop ik speel.
De interne mixer van de Intellifex is heel goed.
Niet echt matching maar als ik wil kan ik nu wle een fullstack achter me neerplanten!
http://img.photobucket.com/albums/v4...n/P9091889.jpg
En hij gaat ook nog harder dan een normale marshall!
http://img.photobucket.com/albums/v4...n/P9091893.jpg
Probeer voor de gein 's joh!Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Realeigo
Wie weet staat het best; laat dat maar ons over hoor. ;)
Maaruh, ik vind het er erg mooi uitzien. Zeer sfeervol.
Als je er alleen maar naar kijkt raak je al in de mood.... :gitarist:
Ik dacht dat het juist handig was om het signaal dat de effecten IN gaat op te peppen, om te zorgen dat de effectblokken een juist signaal binnen krijgen, zodat je o.a. ruis vermindert.Citaat:
Maar blijkbaar is het niet zo erg, een minder signaal....
Right on! :cooler:Citaat:
Er komt genoeg signaal uit de Send van de Ceriatone, de Return is waar het eigenlijkCitaat:
Oorspronkelijk geplaatst door paulbekkers
noodzakelijk is indien het effect geen +4dB uitgang heeft.
Een enkele keer staat de Intellifex output voluit, en harder dan dat gaat het niet, tenzij
je de Klein-ulator gebruikt.
Nu nog een mooie behuizing maken voor je top!Citaat:
Bevalt de od-808 nog?Citaat:
Zomaar eentje opengooien :D, dan moet je eerst iemand hebben die het je toelaat, en dan nog is er veel werk aan eer je het schema fatsoenlijk hebt. Maar het reverse engineer werk is al gedaan, dankzij een paar mensen op sloclone, grotendeels aan de hand van foto's, maar die mensen weten waarmee ze bezig zijn. De eerste zoveel maanden gaat de clone er sowieso niet van komen.Citaat:
Zeker!Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door interessander
Ik gebruik hem af en toe nog wel eens als ik wat hards wil gaan spelen.
Maar meestal is de gain uit de versterker zelf al voldoende.
Vette shit, eentje ruilen tegen een Sovtek Mig 50H tube midget???Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door grindminder
Nou, ziet er goed uit!! :cooler:
Damn, dat ziet er gaaf uit zeg. Lijken me behoorlijke beuk bakken.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door grindminder
Wat mot je ervoor in cashhh?:D?Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jimwoud
over een klein maandje kan ik hier ook mijn stack kopen:D
al ben ik er nog niet helemaal over uit wat het wordt, maargoed!
in ieder geval buizen !
Maar, damn.. als ik hier sommige amps zie krijg ik enorme GAS!
Je bedoelt posten?Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tabmaniac
Nee. Hij bedoelt kopen!
Wanneer kom je m halen?