megadeth is best ok overigens..
Zover ik, na deze te freaky week, kan bedenken is Sting een van weinige muzikanten die in de loop der jaren steeds beter is geworden!!!
Printable View
megadeth is best ok overigens..
Zover ik, na deze te freaky week, kan bedenken is Sting een van weinige muzikanten die in de loop der jaren steeds beter is geworden!!!
Persoonlijk heb ik altijd al meer affiniteit gehad met Megadeth dan met Metallica. En tóch ben ik best benieuwd naar een nieuw Metallica album. Niet omdat ik het ga kopen of veel ga draaien (denk ik), maar zekers een interesse naar wat ze er van gaan maken.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door B_2_the_a
Ik zal het dus wel in de gaten houden!
Omdat ik zeg dat het me onrealistisch lijkt dat ze een nieuwe superplaat maken, betekent nog niet dat ik Metallica in z'n geheel afbreek. Dit topic zit niet echt te wachten op een Megadeth<>Metallica discussie, maar ik raad je wel aan om Peace sells en RIP eens aan te schaffen en nog eens goed te bezinnen over je uitspraak.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Philippe
Anyway, ik vind het in ieder geval wel al positief dat Hammett al wat meer solowerk probeert te stoppen in de nieuwe songs. En als ik de leden zelf mag geloven, dan zal het het de missing link zijn tussen and justice en the black album(It has been described as more progressive and, at times, melodic, featuring a number of guitar solos, and has been called the "missing link" between 1988's ...And Justice for All and 1991's Metallica (better known as "The Black Album").)
Zijn stem niet alleen, ook kirk was toen toch vele beter. Dat tussensolo stukje klinkt in 89 toch vele beter en overtuigender dan in 03 - 06. De laatste jaren fratst hij het er maar ergens tussen en trekt het op niets, overigens zo bij veel dingen vind ik.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hendrix2
Waar heb je dat vandaan?Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Megadeth_
En btw, Megadeth vind ik niet slecht ofzo, maar het si niet mijn ding, ik vind metallica fijner om naar te luisteren.
http://en.wikipedia.org/wiki/Metallica's_ninth_studio_albumCitaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AART
Wie hier is er eigenlijk al naar een optreden van hen geweest?
Ik wel, en zo een duf youtube filmpje ivgl met een echt optreden is als een stagg met een custombuilt gitaar vergelijken :/ James zn stem is goed, past bij hem en songs (hij zingt geen phantom lord ofzo, dus what's the problem?). De energie is er nog steeds, net als de interactie met het publiek.
Nog maar een dikke 2 maanden en dan is het zover! ^^
slightly offtopic:
Lees net dat Metallica een volledige show gaat spelen op de eerste dag van Pinkpop! aparte festivalkeuze :p maargoed, wordt dan maar op zn minst een dag naar pinkpop ;)
waar lees je dit? want volgens mij liggen er nog maar 3 europese shows vast, 1 in polen en twee in duitsland.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door RRRobin
Nu hoop ik dat ze wéér maar eens naar werchter komen. Ze hebben daar de afgelopen 5 jaar al 3 keer gespeeld, maar ze mogen gerust weer komen van mij :D
Klopt, staat in de Metro van vandaag.