EY GG,
Gaaf!! .
Ziet er mooi uit met die creme elementen.
groetjes Charlotte :lp:
Printable View
EY GG,
Gaaf!! .
Ziet er mooi uit met die creme elementen.
groetjes Charlotte :lp:
Je zou het zwart nu moeten zien. Heb de hals rood gestaind zodat ik straks in het midden van de hals het zwart kan verwijderen om een soort burst naar het midden toe te maken (in de lengterichting) en dan die donkere strip wenge in het midden van de hals.........Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door charlotte
Is een beetje een gitaar van "voor een dubbeltje op de eerste rij zitten" (alle restjes onderdelen die ik nog had) dus misschien leg ik in de hals nog wel een echt oud Hollands dubbeltje in :)
gruwelijk! kan niet wachten op betere foto's :D
Als ie af is zal ik mijn zwager wel ff vragen om wat goeie foto's te nemen, die heeft wel een fatsoenlijke camera.
Hey GG, :)
Ben heel benieuwd,enneh......restjes maken ook een mooie gitaar hoor,
btw, mijn dubbelneck heeft ook een hoog aandeel restjes hoor!.
We wachten op de foto.....
groetjes Charlotte :hippie:
Foto's heb ik nu helaas niet. Ben nu met de achterkant body, hals en kop bezig. Zitten nu 4 lagen zwarte lak op. Alleen de fake binding levert wat problemen op. Af en toe is ie niet helemaal strak omdat er toch wat lak onder de tape door komt. Wordt weer krabben met een mesje om het strak te krijgen :angry:Citaat:
Hier alvast een voorproefje.Citaat:
Gestainde top, ongestainde fake-binding en hoogglans achterkant:
http://img147.imageshack.us/img147/6...ge00158wa5.jpg
De fake-binding moet op sommige plekjes nog een klein beetje schoongekrabt worden, maar dat valt gelukkig heel erg mee. Hopelijk kunnen er vanavond twee lagenblanke lak over de hele gitaar (behalve de toets (Rosewood)) heen.
Vanmiddag lekker ff bij voxhumana shoppen (frets, side dots, potmeters, slagplaatschroefjes, straplocks en wat ander klein spul.
damn G.G. dat ding word echt gaaf!!!
Dank je! Ik ben ook iedere keer weer blij verrast als ik hem zie hangen. Dit had ik aan het begin, toen het nog gewoon balken hout waren nooit durven hopen.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vester86
Hehe...dat laatste, dat vind ik zelf ook altijd het mooiste. Nog leuker als het echt flink vies, ruw hout is, en na flink wat uurtjes bewerking is het het ineens een gitaar geworden!Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door G.G.