Laat je niet gek maken! Zie er prima uit hoor.
Printable View
Laat je niet gek maken! Zie er prima uit hoor.
Tja,
Ik weet niet of het netjes of slordig is want ik heb zelf nog nooit zo'n inleg gemaakt (is wel de bedoeling hoor!).
Maar wat ik wel weet is dat IK het er in ieder geval onwijs gaaf vind uitzien!!
Mooi hoor!!
Charlotte, ik weet nu zeker dat ik me er in inlay ga verdiepen voor een volgend project!!! (wordt een 7-snarige JEM-kopie, Dimarzio's heb ik er al voor, dus...) Ben jij begonnen met het boek van Larry Robinson (The art of inlay) of ben je (handig als je bent!!) 't gewoon gaan proberen?!
Komen je Les Paul en JEM ook op de guitar builders meeting te staan voor de prijs? Ik wil ze natuurlijk wel ff in het echt zien.
vr.gr.
Branko
ik ook. ik heb dat al eerder gepost :)Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door B_2_the_a
Ja het valt mij ook op. Ik heb nog steeds eeuwig respect voor wat je maakt, ik kan het niet. Maar het word wel langzaam steeds slordiger. De LP was superstrak en de jem net wat minder. Hier zitten meer slordigheden in. Ik zeg niet dat ik het beter kan, ik weet mn god niet hoe ik dat zou moeten inleggen.
Ik bedoel meer dat je er zelf wat meer op kunt gaan letten als je netjes blijft werken ben je echt een top bouwer en je bent zeker vindingrijk.
Ik weet niet of ik dit de vorige keer al gepost had toen orpheo het zei. Ik dacht het toen in ieder geval wel. Nog steeds zijn het een stuk betere gitaren dan wat ik bouw. Ik ben belachlijk slordig vergeleken met elke andere bouwer hier.
Hey Luitjes :)
Thanx.
Ik ben idd begonnen met het boek van Larry Robinsob, en daarna aan de slag gegaan.
Vandaag tot en met pos 5 uitgefreesd, en gelijk ingelijmd, alleen de overtollige lijm nog verwijderen... .;
http://home.hetnet.nl/~charlotte.mij...%20gelijmd.jpg
Op de meeting kan ik niet komen helaas, ik moet dan werken en kan geen vrij krijgen.
groetjes Charlotte :hippie:
:( :( :(Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door charlotte
Héél jammer Charlotte, ik had je graag willen ontmoeten samen met je gitaren!
Hey Charlotte,
Inlays zien er erg goed uit!!
Waarmee verwijder jij de overtollige lijm?
Hey malle Eppie :)
Dank je wel, de overtollige lijm schraap ik eerst met een breekmesje weg zover mogelijk, daarna schuren met korrel 400 schuurpapier,en daarna met de dremel en een schuurschijfje met korrel 1000 fijn schuren, dan moet het heel mooi worden.
Na het lakken dan als laatste de toets in de toets-olie zetten.
Zie ook op mijn site bij het inleggen van de Yamaha gitaar.
Hey Luitjes :)
Afgelopen anderhalve week slachtoffer geweest van de overstap terreur van het internet, en daardoor geen verbinding meer gehad,maar het is nu weer in orde.
Ondertussen wel verder gegaan met de inleg,zie ook de foto's hieronder:
http://home.hetnet.nl/~charlotte.mij...e%20verder.jpg
Hierboven zie je inleg tot nu toe.
http://home.hetnet.nl/~charlotte.mij...verder%202.jpg
Hierboven zie je de inleg van de eerste 3 posities geschuurd,moet nog wel verder fijner geschuurd en afgewerkt worden, en de toets weer donker gemaakt.
gelukkig je leeft nog :D
ziet er strak uit :D