Zijn die dingen een beetje makkelijk in een Koch 2x12" speakerkast te plaatsen? Ben zelf niet zo handig en als het moeilijkheden oplevert laat ik het liever door iemand anders doen...
Printable View
Zijn die dingen een beetje makkelijk in een Koch 2x12" speakerkast te plaatsen? Ben zelf niet zo handig en als het moeilijkheden oplevert laat ik het liever door iemand anders doen...
als je in staat bent je speakers er uit te halen en er weer in te zetten dan is het prima zelf te doen.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lampz
kan haast niet verkeerd, het enige wat je kan verknallen is een speaker laten flikkeren of met een (boor)schroevendraaier door een conus jakkeren :D
Laat dat nou redelijk fataal zijn :satisfie:Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bass blom
Er is ook al eens sprake geweest dat je de buitenste ring v/d speaker kan ontzetten/verbuigen bij het plaatsen v/e B-Blocker.Citaat:
Ik heb er thuis 2 liggen, (gekocht op de vintage gitaar beurs in Veenendaal, van Sander zelf), die ik nog steeds in m'n Engl 4x12" Vintage 30 cab moet doen. Ik ben van plan ze voor de bovenste 2 speakers te plaatsen.
Nu nog de tijd vinden...
ja als je de boel zo vast als een autowiel wilt gaan draaien :DCitaat:
Oorspronkelijk geplaatst door glasbier
@speeddemon, hooguit een half uurtje ben je ermee bezig.
I know, maar m'n amp staat niet thuis en ik loop van hot naar her (band rep's, audities, 40urige werkweek, verhuizing).Citaat:
Echt, ik heb momenteel te weinig tijd om gewoon te LEVEN. :chicken:
Okay,maar je moet die BB toch wel 'stevig' aandraaien. De kans op vervorming v/d ring is dan wel aanwezig.Citaat:
Kom nou zeg.. valt toch wel mee?
Je kan toch wel iets met een beetje gevoel vast zetten? m.a.w. -> Schroevendraaier, geen accuboor.
Ik heb hem er zelf ook in zitten. Wat ik ermee bedoel is dat je hem er wel voorzichtig moet inzetten.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nielsje