ik heb eigenlijk niemand ooit ontmoet behalve de zanger van Moonspell, ik woon namelijk in portugal en die gast komt hier wel in X in de maand stappen, heeft hier ook familie enzo. Is wel een coole dude, anders dan op het podium :seriousf:
Printable View
ik heb eigenlijk niemand ooit ontmoet behalve de zanger van Moonspell, ik woon namelijk in portugal en die gast komt hier wel in X in de maand stappen, heeft hier ook familie enzo. Is wel een coole dude, anders dan op het podium :seriousf:
afgelopen zondag liep Dany Lademacher op de Mile2006 rond. Heb zijn boek over zijn tijd met Brood gekocht en gevraagd of hij zijn handtekening wilde zetten. Was geen probleem.
Jeps , hij is in het echt nog wel gestoorder.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door heavy-metal-thunder
Zoals zijn nummer Your face. Refreintje is : there 2 things wrong whit you and that's your face haha.En dan met zijn dick dale invloeden , want hij deed ook nog een nummer met de tune van pulp fiction. Wat me ook opviel was dat hij een jimi hendrix wah van digitech gebruikt.
gegroet strat 91
bon jovi, de hele band toen ook nog met alec. een keer of 4
richie tijdens zijn solo tour 3x
jon bon jovi tijdens zijn solo tour 2x
david bryan voor de broadway musical "memphis" te new york. 1x
Def leppard - backstage 2x
joe lynn turner - voor een animalplanet reclame 1x
skid row - voor programma van bon jovi 1x
iron maiden - cd release te london 1x
vankatoen 2x....
heideroosjes 1x :P
Golden Earring, op een besloten feestje waar mij pa met zijn partner (sorry mam :p ) voor was uitgenodigd
Travis, Even mee gepraat bij BNN's That's Live
Racoon, kom ik wel eens tegen in Eric's Bar (nummer van hun) of in de supermarkt
Blof, speelde met z’n tweeën op de verjaardag van mijn moeder, een half jaar voor Liefs uit Londen uitkwam. Daarna nog wel eens mee gepraat in Vlissingen in een kroeg.
Matt Costa, na z’n optreden in Wijk aan Zee, relaxte gast
Nizlopi, ook relaxte gasten, beetje vreemd :p
Donavon Frankenreiter, super dankbare en chille gast
Ellen ten Damme, speelde op een festival waar ik ook speelde (ik alleen iets vroeger :D)
Mark Foggo, speelde ook op datzelfde festival, wat een geweldige gast is dat zeg!
Jeroen Booy zie ik een keer per week.
ahh golden earrimg die kerels lijken me relaxt..Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DaFonz
via live-mixing véél te veel om op te noemen..
De belangrijksten..
Clouseau, Red Zebra, FlatCat, ABN, Vive La Fete, Gorki, Gabriel Rios, Das Pop, De La Vega..
Via artiestenbegeleiding op Rock Werchter: check de affiches van de laatste jaren :)
heb eens staan praten met jan akkerman na een showtje hier in ede
een paar woorder gewisseld met jan vayne , zat zomaar te spelen bij waveworld culemborg
heb bij de leden van epica in de kleedkamer gezeten toen wij is hun voorprogramma zaten
zanger van logan een hand gegeven nadat ze in het voorprogramma stonden van alter bridge