Jullie kwamen me al enigszins stug over moet ik zeggen. :chicken:Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kim Wilson
Printable View
Jullie kwamen me al enigszins stug over moet ik zeggen. :chicken:Citaat:
Tuurlijk ga ik mijn duivelse plannetje niet uitvoeren.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Plantje
Heb hem wel in verwarring gebracht door te mailen dat ik zijn geld binnen had:
Hier de email conversatie:
Nevermind, I'll keep the money. and sell this drol in hollow body guitar to someone else. Thank you for the money. You have been fooled.
I'm going on a long holiday now using the money you send me.
Thank you very much!
best regards from a sunny, warm Island somewhere in the pacific,
Sander
mark __&&%%$$ schreef:
> Hello,
> I dont undersatnd your message pls,
>
> */Sander &*&^% <sander@**&^%>/* wrote:
>
> Hi Mark
>
> I recieved your Cheque, let me know where to bring the guitar
Uhhuh. Westerlingen op bezoek, he. Daar bereiden we ons goed op voor. Niet al te best humeur, hooivork vast uit de Manta halen, de fakkel vol benzine. Mocht het dan nog misgaan...Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Joey Handsome
* off topicCitaat:
Manta.. geweldige bak! heb ooit een A manta gehad compleet met philharmonisch orkest toetert. 'k had m nooit weg moeten doen
Ja, precies. En als je een bod per mail doet maar er niet zeker van bent, zeg dat er dan gewoon bij ("Ik bied zoveel euro mits in goede staat"). Dan weet je allebei dat het een startbod is en er nog onderhandeld kan worden bij afhalen.Citaat:
Ik heb ooit een prijs afgesproken met iemand voor een oefenamp van ik meende 120 euro. Kom ik daar wil ie 10 euro meer. Ben dus gewoon weggegaan al had ik voor meer dan 10 euro benzine opgestookt. Kan ie voor mij de boom in. Mailt ie me later dat ik alsnog voor de afgesproken prijs kan komen halen. Ja, duh!!!
http://www.youtube.com/watch?v=cWj1nIu0CfoCitaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kidvic
http://web.inter.nl.net/users/waterm...ys/driving.gif
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BamBuFan1
Jaaah manta manta! film heeft inmiddels de cultstatus bereikt! overigens gaat het hier voornamelijk over de B Manta's die in mijn optiek minder cool zijn
http://www.mantaclub.nl/ledenfoto/tat10nr.jpg
de A manta met bijbehorende Tatjanita
Marktplaats blijft vreemd. Heb al heel veel via marktplaats gedaan en gaat altijd goed.
recent een hals verkocht voor €20. Ik vraag die koper of ik het voor 6.20 moet verzenden, helaas voor hem vertrouwd hij het niet en wil hij het onder rembours hebben. Prima , zo geschied.
Was toch enigszins beledigd dat hij het via rembours wilde doen. Hij was overigens tevreden over de hals. Jammer dat ie dan ongeveer €13 aan verzending kwijt was, en jammer dat ik me beledigd voelde.
Heb 'n keer een Digitech RP80 gekocht (multieffectenpedaal voor gitaar)
Toen ik 'm thuis had bleek 't een BP80 te zijn, voor basgitaar.
In de advertentie stond ook overal RP...
Gozer reageerde nergens meer op, heb 'm gelukkig nog door kunnen vekopen
(niet de gozer, maar het pedaal :hippie: )