Ah, de Diago. Die is perfect voor de MCF plus drie expressie pedalen! Superfijne case, ik heb hem ook en ook drie expressie pedalen. Waarom moeilijk, gaan doen als het ook makkelijk kan? en prijs valt goed mee.
Printable View
Jep, ik ben er wel uit, dit gaat m worden. Hoe heb je de MCF eigenlijk vast gemaakt aan dat klitteband? Ik weet dat er voor die mission pedalen schroeven beschikbaar zijn om er klitteband onder te schroeven, maar van de MCF heb ik geen idee (geen ervaring met pedalboards dus wellicht een beetje een domme vraag).
Iemand enig idee of de MFC qua hoogte past in de kleinere Diago PB02?
Volgens specificaties is ie binnen 8,5cm hoog (1,5 minder dan de PB03), en dat lijkt te laag voor de MFC, switch meegerekend en zonder voetjes.
Ik heb de Showman (de middelste van de drie qua grootte), volgens mij is dat de PB02. MCF past precies qua hoogte plus ruimte voor 3 expressie pedalen, ideaal dus.
Ik heb gewoon de schroeven en doppen onder de MCF uitgedraaid en hem er zo ingezet met klitteband. Zit retestrak, krijg je er zomaar niet meer uit. Eigenlijk moet je de schroeven zonder doppen er weer indraaien, maar dat ben ik vergeten. Ik weet niet of dat kwaad kan (?), maar tot nu toe nog nooit problemen gehad.
Showman is de PB03. Vind ik te groot.
Gigman is de kleinere PB02. Genoeg voor MFC + 1 pedaal, heb nooit behoefte aan meer pedalen.
Maar hoogte zou een probleem kunnen zijn, 1.5cm minder dan de Showman.
ok, ik kan niet zonder mijn 3 expressiepedalen (en zelf dan heb ik soms te kort) vandaar. De showman past net qua hoogte, dus waarschijnlijk is de gigman dan te laag schat ik zo. Maar misschien kan het ook net. Even je MCF meenemen naar de muziekzaak en kijken of het past.
Toevallig heeft de locale muziekshop een Gigman / PB02. Werkt helaas niet, te laag.
Voor de rest zou ie prima geweest zijn.
Ok, thanks!
Binnenkort maar eens zo'n case aanschaffen (en 2 of 3 Mission pedalen).