Dat kan ook nog :seriousf:
Printable View
thnx funch, ziet er goed uit! Maar eens ff een kennis aanschieten of hij dat voor mij kan solderen :)!
Zo, tijd voor een update.
http://i246.photobucket.com/albums/g...rd03-04-11.jpg
Keten: Korg DT10, Teese Picture Wah, EHX Small Stone, Ibanez AF9, Klon(e), Ibanez MS10, Ibanez DML (modulatie delay), Ibanez Tube King, EHX Deluxe Memory Man, Barber Tone Press.
Sinds de laatste versie de Catalinbread DLS eraf (met pijn in mijn hart), daarvoor in de plaats de gemodde MS10 die gewoon met iedere gitaar prima klinkt en de AF9 sinds gisteravond erbij :) Zonder mee vetste board tot nu toe, met als nerd-hoogtepunt vier pedalen van Ibanez uit verschillende series.
Vet boardje Mitch! Niks meer aan doen man!
Nou ja, een beetje ordenen zou geen kwaad kunnen :D
Ben benieuwd naar de AF9, iets zegt me dat die ook wel bij mijn muziekstijl past.
Haha, oke, ik heb ze weleens strakker gezien ja :P
Ordenen? Nee joh, het beeld vertekent. Al die losse kabels ernaast maken het rommelig. Verder liggen alle Ibanezjes keurig op een rijtje, iets meer ruimte voor de meest ingetrapte pedalen en minder ruimte voor de iets minder gebruikte. Alleen de AF9 ligt nog los en heeft nog geen daisy chain waardoor hij scheef ligt, maar dat fix ik vóór het komende optreden.
Bijkomend voordeel van mijn crappy telefoon camera is dat je de patchkabels en daisy chain slecht ziet :seriousf: Nee sorry, ik ben niet van de gladde afwerking, daar heb ik helemaal niks mee.
En inderdaad, ik denk dat -ie jou ook uitstekend zou bevallen. Funky baby...