JA, en dan kan je gelijk een week of 6 wachten. Helaas ook weleens meegemaakt (niet bij GFS)
Printable View
bestel gewoon een setje Toneriders, die kun je in Utrecht bestellen en heb je zo in huis! En die doen zeker niet onder voor GFS!
Te laat :p Heb ze al bestelt gisteren.
En bij de GFS pickups ben ik iets zekerder van het geluid. Hij weet het wel goed te omschrijven volgens mij. En ze zijn wat hotter gewonden.
Net vandaag een set Bare Knuckle Nailbombs besteld ter vervanging van de V elementen uit m'n Ibanez RG 1527. Die pickups zijn het enige wat me niet bevalt aan de gitaar, hoop toch zeker op een aardig verbeterde sound met de Bare Knuckles..
Iemand ervaring met de Crunchy Pat High Output pickups van GFS?
Vooral bedoelt voor dingen als Metallica enzovoorts, maar een lekkere clean (liefst een beetje bluesy) is ook belangrijk.
Ik wil deze Pickups in mijn Ibanez SAS 32 zetten, de body van mijn gitaar is dan wel van Mahogany, maar erg dun, ongeveer 3 centimeter gok ik. De prijs spreekt mij het meest aan, 50 euro voor 2 pickups, inclusief verzenden, is helemaal niets.
Aan de beschrijving te zien moeten ze een superdistortion wat benaderen. Heb de Fat Pat uiteindelijk gekocht voor in de neckpositie van mijn ibanez RG, maar zat nog te dubben over de crunchy pat. Maar 2 superdistortions in 1 gitaar leek me ook niet zo leuk.
Als het inderdaad een superdistortion sound-a-like is dan kun je er makkelijk early metallica mee spelen lijkt me. Denk aan Kill em all. Doe ik ook met mijn SD. Maar wil je nog wat heavier dan zou ik denk ik voor de crunchy rails of power rails gaan.
Edit: anders doe je ze ff een mailtje
effekes misschien een dom vraagje:
ik wil op de single coils in mijn Fender Strat humbucker covers doen (zodat hij lijkt alsof ik een HHH strat heb), alleen, moet ik dan een HHH slagplaat kopen? hoe maak ik die kapjes vast? en kan ik dit kapje gebruiken?
Mijn CS Fat 50s zijn op de 15e vanuit de States vertrokken, liggen al 3 dagen bij de douane en nog niet gecleared. Vorige pakketje was met 5 dagen in huis. Die daarvoor heeft 3 weken geduurd waarvan 2 bij de douane hier. Het verschilt nogal :)
Als het een trackingnummer heeft gaat het bijna op zeker door de douane.
Maar goed, vertragende factor is de nederlandse douane, doe je niks aan en is onvoorspelbaar qua duur.
Wat wel naar is, als je bv. extra betaald voor EMS ofzo, de douanefactor nog steeds geldt en helemaal niet sneller gaat ondanks dat ze daar wel afspraken over gemaakt schijnen te hebben (al 2x meegemaakt, en natuurlijk over gebeld met TNT post)