Misschien wel, maar toch ben ik benieuwd of iemand er dat voor geeft.
In deze tijden is het niet makkelijk meer om je spul te verkopen heb ik gemerkt.
Wel een apart pedaal...
Printable View
Zo'n ding ligt toch niks in de weg... helemaal niet voor 75 euro.
Persoonlijk had ik wel ff gewacht met het online plempen van dat ding, maar dat is niet mijn zaak;)
Het is ieders recht, ik vind het alleen een beetje jammer dat een topic voor tips van/voor gebruikers van dit forum wordt gebruikt voor persoonlijk gewin. Als je iets leuks/zeldzaams ziet of weet dat iemand misschien geïnteresseerd is in een specifiek pedaal is het leuk om te tippen.
Persoonlijke rechten en vrijheden en vrije handel zijn leuk, maar het topic krijgt een zuur randje zo.
Ja, precies. Common sense.
Ja hoor, rond die prijs moet nog wel lukken. Zoveel merk ik overigens niet van 'slechte deals'. Ikzelf laat me ook niet echt tegenhouden door de economie.
Even om op te klaren:
ik had die DC-2 al gekocht voordat ik hem in dit topic zag. Ik check elke dag Marktplaats, om eerlijk te zijn. Het is een beetje een ochtendroutine geworden. Ontbijtje, kopje koffie en dan rondzoeken.
Hij ligt dan ook nog steeds hier bij me thuis... :)
En omdat ik m had gebouwd (we hebben het toch over die BYOC?) is hij nu weer terug in de fabriek waardoor hij nu weer volledig binnen de garantie valt....
Het is nu dus eigenlijk een nieuw pedaal geworden maar wel een B keus. Eigenlijk had ik 100,- kunnen vragen maar voor een Bkeus was dat ook weer niet nodig
:)
Zelf merk ik wel dat ik mijn spullen steeds moeilijk verkocht krijg en dat mensen steeds voor heel weinig je spul wil kopen (wat ik niet doe natuurlijk).
Terwijl ik echt niet te veel vraag.
Een paar jaar geleden verkocht ik bijna alles heel snel, nu staat het er soms maanden op.
Daarom ben ik ook wat voorzichtiger geworden met het kopen.
Catalinbread Formula No. 5
Op marktplaats. Niet übergoedkoop, maar wel de eerste die ik 2e hands zie.
Herr Fretten, uit Lelystad? Had Guitarguru er ook niet een, of heeft 'ie voor het gemak een nieuwe, marktplaats ID aangemaakt, bang om herkent te worden?!
Visual Sound H2O voor 75,-
Zou je wel denken hè? :D Nee, staat dat -ie al 4 jaar aktief is op Marktplaats dus óf er is nog een koper geweest in Lelystad of Paul heeft zijn naam daar veranderd. Maakt ook niet uit eigenlijk.
Ik moet zeggen dat ik er lang op gegast heb, maar eerlijk is eerlijk: die gemodde MS10 heeft standalone niet echt een geile sound, maar in bandverband is -ie zó makkelijk als medium drive met zó'n gemak om door de mix te snijden en samen te werken met ál mijn gitaren...hij blijft.
Maar er is al 110 geboden, gaat goed voor 'm.