klopt maar pinkpop niet. taxi's btw 2 euries, en dat is nog veel relaxter, linea recta voor deur afgezet worden.
Printable View
klopt maar pinkpop niet. taxi's btw 2 euries, en dat is nog veel relaxter, linea recta voor deur afgezet worden.
ik ga zelf met de auto (ivm omstandigheden, lang verhaal)
heeft iemnd een idee hoe duur het parkeren is?
de prijzen voor het parkeren staan op de pinkpop site. En lopen pff euhm vanaf camping b was het 5 min en naar het terrein toe was volgens mij iets van 15 min? dus rond de 20 min lopen?
mooi! op zondag kan ik alles zien wat ik wil:D
YES op vrijdag 1600 uur FROM FIRST TO LAST!!!!
Ik moet me nog haasten uit school ook als ik Flogging Molly wil zien. Goed, uiteindelijk komen we voor Metallica, maar het zou wel erg mooi meegenomen zijn. Daarna even Jonathan Davis en Alter Bridge, en dan na 2 jaar weer 'tallica :)
Hoe ik thuis ga komen die dag is vooralsnog niet bekend, want de laatste trein gaat om 00:09 en die stopt ergens om 4:00 in Utrecht. Hebben ze mooie bruggen in landgraaf? Dan ga ik daar wel onder liggen maffen
en anders proberen de camping op te komen en bij iemand in het tentje duiken.
Denk je dat dat lukt? Ik ben nooit op Pinkpop geweest dus ik heb er geen idee van. Anders doe ik dat wel.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Deryck
Dat word heel snel rennen :D.
Wij willen ook op camping B, is 20 minuutjes lopen (snachts terug echt een zombiemenigte :nervous: :nervous: ) vanaf het festivalterrein ja. De weersvoorspelling zijn eigelijk wel zupatoll