ghe ghe, ik zat erop te wachten, wie als eerste dit ging zeggen:)
Printable View
Als reactie op mijn advertentie waarin ik mijn Peavey Deuce (top) aanbied kreeg ik vandaag een reactie of ik interesse had in een ruilvoorstel met twee Behringer Eurolive B1520 speakers. Omdat de Deuce van origine een combo was is deze omgedoopt tot head en zoiets is natuurlijk moeilijk(er) te slijten op de tweedehandse markt. Normaal gesproken ben ik niet geïnteresseerd in ruilvoorstellen maar ruilen tegen iets wat beter in de markt ligt is wellicht wel handig. Nu heeft Behringer niet echt een goede naam op gitaargebied, maar voor audio systemen zouden ze beter zijn begrijp ik. Ik heb er zelf echter totaal geen ervaring mee.
Vraag is dus of het interessant is om mijn top (waar ik op Marktplaats € 200,- euro voor vraag) te ruilen tegen twee Behringer speakers. Of is dit grote rommel die niet makkelijker te verkopen is dan mijn Deuce?
http://link.marktplaats.nl/516868460
beslist geen Fender Telecaster.
Hahaha, heeft iemand die link al naar de verkoper op MP gestuurd?
Ik heb email contact met hem gehad en hij heeft nu de advertentie verwijderd.
Hij zegt dat hij de gitaar zo gekocht heeft en in de veronderstelling dat het een echte was en voelt zich zwaar belazerd.
Volgens mij stond er eerder deze week exact zo'n gitaar te koop in Groningen.
bijna niet van echt te onderscheiden replica :seriousf: :seriousf: :seriousf:
Straks weet iemand er 100 euro vanaf te lullen en gaat die met een geweldig gevoel naar huis omdat die van 275 toch nog 175 heeft kunnen maken.
Iedereen blij. Koper denkt 100 euro bespaard te hebben en verkoper steekt 105 euro in zijn zak.
:hide:
http://muziek.marktplaats.nl/snaarin...cQ%2BsZg%3D%3D
Is dit wat?
(afgezien van het fake fender logo)
Wat? +tientekensCitaat:
Bedankt! Advertentie toegevoegd aan uw bewaarde advertenties
Kreeg al zo'n vermoede toen ik zijn post met de link wou quoten.
Nog meer priceless quotes! :crazyhappy:
Citaat:
De site gezien en ik zie wat je bedoel, maar zeg nou eerlijk, wordt jij als gitarist graag gezien met een gitaar waar het merk HK op de hals staat?
Dus sorry, maar we hebben het hier niet over dezelfde gitaar en al zeker niet qua uitstraling.
Dus daarom moet hij er maar meer voor vragen omdat hij je de vernedering bespaard met die sticker?:seriousf:
Met dit verschil dat "under da hood" een skoda en VW quasi technisch en kwalitatief identiek zijn... Iets wat hier... euh... minder het geval is...
vroegah, toen mijn vader nog als automonteur werkte was dat wel anders :)!
Nog steeds staat hij versteld dat het 'samen knutselen onder de auto'-merk nu prima auto's produceert ;)!
en die strat is veranderd: 'Lijkt serieus echt op the real thing en is op de hals zelfs voorzien van Serial Number N 125550 en Made in USA opdruk.'