Ben het er mee eens dat ruis en de irritatie daaraan per persoon verschilt. Ik denk alleen dat je de genoemde voedingen en een adapter niet met elkaar kan vergelijken. Dat heeft totaal niks met prijs te maken...maar meer met noodzaak van meerdere geïsoleerde uitgangen. Heb je het nodig, koop je een flinke voeding, zo niet, dan niet...of je blijft 15 pedalen voeden met een paar adapters. Keuzes...
Wel moet ik zeggen...ik heb nu al jaren een Voodoo Labs PP2+ en nog steeds last van ruis...maar dat ligt aan de aard van de pedalen. Een muff ruist nou eenmaal...zo ook een drive en distortion achter elkaar. Zet daar nog een compressor voor en je hebt helemaal een feestje. Maar zolang ik er mee om kan gaan en niemand het verder merkt...lekker belangrijk toch. Tijdens het spelen hoor je het niet en als je niet hoeft te spelen zet je je volume dicht...stilte.
Voor mij is die voeding alleen handig omdat ik er bijna alles mee kan voeden, Pink Flesh, Phase90, CrunchBox, RAT, BD2, CE2, DD2, TU2...alleen m'n DMM en wireless ontvanger niet.
Denk dat het sowieso allemaal persoonlijk is...of het nou met irritatie, professionaliteit of de portemonee te maken heeft.