ik had 'm er los inzitten... hij kwam er niet makkelijk uit (meost hem erin slaan :P) en gewicht van de pedalen houd um goed
Printable View
ik had 'm er los inzitten... hij kwam er niet makkelijk uit (meost hem erin slaan :P) en gewicht van de pedalen houd um goed
Same here. Als je de plank héél nipt zaagt, kan die er met moeite weer uit...Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door B_2_the_a
laat 'm dan niet bij de gamma zagen
En elke keer als ik zeg voorlopig ff de laatste update verandert er weer iets aan de indeling/pedalen van m'n bord... Hier dus weer eens een pedaalbordus updaterus met de nieuwe, vandaag binnen gekomen Rocktron Pulse Tremelo:
http://i90.photobucket.com/albums/k2...6/S8000595.jpg
De EHX Doctor Q is echt definitief verdwenen van het bord (zie sig :) ) Geweldig pedaal, maar in mijn geval niet te gebruiken in bandverband.
De wah heb ik er ook maar naast gepleurd, met z'n eigen voeding, los van de T-rex Fuel Tank.
je gitaar staat in spiegelbeeld!!!
Waarom de wah en 't schakelpedaaltje van de marshall ernaast als ik vragen mag? Je kan makkelijk nog wel wat ruimte maken op je plankje zo te zien!
En voor de rest vind ik dat je echt vette pedalen heb man! En bevalt de tremolo goed?
De wah is ruimtegebrek en het ding vangt teveel storing op van de voeding. Dat switchpedaaltje heeft een praktische reden. Ik neem die plank ook mee richting repetitieruimte en dan speel ik niet op m'n eigen versterker. Anders had ie er wellicht rechts bovenin nog wel bijgekund.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nielsduursma
De tremelo is goe! Ik ben er vanmiddag ff een uurtje mee wezen klieren, nadat ik alles opnieuw had beplakt, kabeltjes aangepast en ingedeeld (wat een kutwerk is dat nog als je zo snel mogelijk wil spelen). Die tremelo doet precies wat ik wil. Nu nog riffjes erbij verzinnen om 'm ook daadwerkelijk te kunnen gebruiken :)
@B_2_the_a: Allemaal illusie :)
Bump !
Vandaag klein beetje geknutseld aan mijn board. Ik had daisy chains gekocht van Visual Sound, met de korte haakse plug en daardoor kon ik hier en daar wat opschuiven en praktischer indelen. Tuner kon dichter op de Tone Press, waardoor de phaser weer strak naast de wah kon. Ook steekt er nu niets meer uit aan de zijkanten; voorheen stak de voeding zowel bij de Picoso als bij de wah iets uit, niet ideaal bij transport. Op punten waar het niet erg is zoals bij de delays zit er nog gewoon een Iba daisy chain.
Vergeleken met versie 1 is de DI voor akoestisch van het board af, was toch iets te krap, de Shiny phaser is vervangen door een EHX NYC Small Stone (veel vetter), gemod door D_H voor TB, unity gain en een gangbare adapter ingang. Wat mijn totaal op drie D_H modded pedalen brengt 8-)
Pic:
http://home.kabelfoon.nl/~sjem/image...ard/board2.jpg
Keten:
Teese RMC3 met Foxrox wah retrofit
EH NYC-ri Small Stone phaser *
Ibanez SML overdrive *
Ibanez TK999 Tube King overdrive *
Korg DT10 tuner
EH Little Big Muff
Barber Tone Press compressor (boost)
Ibanez DML modulation delay
Boss DD20 Giga Delay
Catlinbread Sagrado Poblano Picoso (fat clean boost)
*) = D_H modded
Ik zie twee delay pedalen, waarvoor is dat? En je patch kabeltjes, van welk merk zijn die?
hey mitch, hoe bevalt die foxrox retro-fit?...en waar heb je die besteld?
Ik heb zelf namelijk ook een rmc3, wat voor veranderingen/verbeteringen waren er echt merkbaar?