Ja, ik ben toch ook wel benieuwd :)Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Joene20
Printable View
Ja, ik ben toch ook wel benieuwd :)Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Joene20
zo bijzonder is het allemaal ook niet, hoor. Heb wel goedklinkende pedalen, ook i.c.m. elkaar en mijn main amp (ac30). Daar ben ik wel erg blij mee.
De indeling is een compromis, want ik heb een aantal pedalen er nu niet op kunnen zetten. Uiteindelijk wil ik net een slagje groter.
Gebruik je je Fender amp niet meer?Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dweezman
Zeker wel, maar tijdens gigs prefereer ik momenteel de Vox. Ik denk eraan om ze beide te gaan gebruiken, tegelijk ;-)Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mike McCready
Clyde Deluxe gisteren binnen gekregen.. Super wah!!! Pics volgens nogCitaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hell's Engl
Joost
Is dat niet super onhandig die DL4 zo schuin of je board!?
ik wil ook een dl4!
Nee, eigenlijk niet. Gebruik 'm alleen in solo's, dus gebruik ik alleen de Tap-tempo switch welke nu onderaan staat.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door the feable
Maar er komen wat veranderingen; De Clyde is smaller en als ik dan 'n verhoging maak is er net genoeg ruimte om de 2 Line6 pedalen naast elkaar te zetten, zodat er weer genoeg ruimte onderaan vrij komt voor de footswitch van de HOOK...
Joost
nou....ik zoek een iets kleiner bord ;) Dus wellicht valt er iets te regelen...Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dweezman
heb hier al een tijdje zo'n dap flightcase (showmaster 24) en wil er graag een plank in monteren waar m'n pedalen op komen. maar hoe zetten jullie die vast, want hij moet er ook uit kunnen zodat ik makkelijk bij m;n voeding kan.