wat is er fake aan?
Printable View
wat is er fake aan?
Gibson duidt gewoon op Korea, er waren nog 2004 koreanen, dus dat klopt
De vorm? Nothing wrong with that
TRC? WTF is dat?
Alle dingen kloppen, prijs is waarschijnlijk zodat mensen via mail bieden, mail die vent maar is dat je 220,- biedt, wss is er al 300 geboden, o.i.d
Ik zie er niets verkeerds aan eigenlijk. Ik heb de gitaar gekocht en haal hem morgen inclusief koffer op uit Sittard, dan zal ik hem van dichtbij bekijken. Nogmaals: ik zie niets eraan wat niet klopt aan de gitaar, hij lijkt mij gewoon 100% echt.
TRC = truss rod cover? Die klopt gewoon.
De vorm? Wat is er fout aan?
Die plaatjes zijn los te koop en aan het rechte logo te zien hebben we een China exemplaar voorhanden. De pots lijken op zich goed te zitten maar of de afstand klopt weet ik niet. Misschien een fake maar misschien niet maar gewoon een crappy China geval. Ik zou hem wel willen zien voordat ik oordeel. Mijn oordeel voor nu is: twijfel achtig.
Jep trussrod cover.
Epiphone heeft in de nineties de toevoeging "Gibson" gehad op de Truss-Rod-Cover. Een periode dat er hoofdzakelijk in Korea werd geproduceerd. Die toevoeging duid eerder een tijdsperiode dan het land van herkomst, en is geloof ik ergens voor de eeuwwisseling verdwenen.
De vorm is zeker niet correct voor een 20XX model. Die "belvorm" hoort in een vloeiende lijn door te lopen naar de topkam.
Ok, volgens mij stond er "€200", en niet "bieden", maar goed daar wil ik van af zijn.
Wanneer dit er een is die volgens de zelfde standaard is gebouwd als mijn epi uit de quindao fabriek dan zit je goed. Is het echter dezelfde kwaliteit als de nieuwste Chinese exemplaren en die kans zit er in dan ben je idd nog niet bekocht. Al zijn die echt een stuk minder.