Ja, prachtig hoor!
Hoe voedt je zoveel pedalen eigenlijk?
Printable View
Ja, prachtig hoor!
Hoe voedt je zoveel pedalen eigenlijk?
Ik gok met twee of drie daisychains, en twee of drie one spot adapters.
@artnaz: kan niet wachten op de rmc 2 :D:D
En mijn complimenten voor het board, super gaaf.
Zijn die de7 van ibanez een beetje goede delays, ik zie ze de laatste tijd op erg veel boards voorbij komen.
Zoek zelf ook nog een lekkere delay.
Dat is zeker een goede delay Schippertje!. Vergelijkbaar/beter dan de Boss delaypedalen. Ik heb er zelf één en hij is erg aan te bevelen. Kijk goed rond, je kan ze voor een schappelijk prijsje vinden!Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door rhcp_schipper
P.S. ik heb mijn 'Tube Driver' toch verkocht ;)
Ik laat mijn tube driver modden. Degene zegt dat hij een manier heeft om de ruis heel erg te verminderen, en hij word gelijk treu bypass gemaakt, en de leds worden vervangen. Ik ga dit pedaal echt niet verkopen, klinkt over mijn buizen amp, zo lekker.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door EJ NL
Ik ben al een beetje aant rondkijken naar een ibanez delay.
Mja, zou dat geen ongewenste bijgeluiden met zich meebrengen? En gezien de waarde van de pedalen verwacht ik toch iets als een PedalPower/Flatliner...;)Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door rhcp_schipper
:rockon:Citaat:
@artnaz: kan niet wachten op de rmc 2 :D:D
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artnaz
Kan natuurlijk ook, maar omdat je wel daisy chains ziet lopen. toch?
Oeps, niet eens opgemerkt...:D
Hoe klinkt die Emma Reezafratzitz? Tevreden?Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dweezman
Ehm: d'r ligt een pedalpower II onder de verhoging, maar daar kan ook een daisychain aan, hoor. Ik heb iets teveel pedalen voor de 9 aansluitingen van de PPII. De Memory Man heeft een eigen voeding, 24V of 40V dacht ik.
De DE-7 is dan misschien niet boutique ofzo, maar I don't mind: 't ding klinkt gewoon echt goed. De Memory Man is voor de lushy, analoge delay in m'n 'cleane' loop. De DE-7 staat achter de high-gainers als de Fuzz en de GainfXXker, en dat klinkt behoorlijk fijn, kan ik u zeggen!
Het evangelie van de Emma ReezaFRATzitz verkondig ik op meerdere plaatsen op dit forum: het ding kan álles. En goed ook. Ook op 'kritische' amps klinkt ze fabelhaft. Ondanks de comic sans ;-)
(ik zoek 'n iets groter board b.t.w...)
ik kan de foto niet zien!!!!! heeelppp! ben benieuwd wat voor board dat is!