Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Blend
pfff, getuigd gewoon van lef, ik wil al m'n klassieke stukjes ook op elektrisch kunnen spelen :soul:
Ik was net voor het trekken van de foto klassieke gitaar aan het oefenen...
Printable View
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Blend
pfff, getuigd gewoon van lef, ik wil al m'n klassieke stukjes ook op elektrisch kunnen spelen :soul:
Ik was net voor het trekken van de foto klassieke gitaar aan het oefenen...
Wowzers! Respect voor de collectie! Niet alleen wat kwantiteit betreft, maar ook kwaliteit en smaak! :satisfie:Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DarknessAwaits
Die "Malmsteen Strat" is super! Kun je er wat over vertellen? Hoe kom je aan die birds-eye neck? Wat voor topkam is dat? Heb je er de Dimarzio's inzitten? En wil je de gitaar ruilen voor mijn gitaartas? :chicken:
Ook super! Wat is dat voor een Strat en Ibi?Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raziellus
die strat lijkt een peavey
He, dank je :). 't Is een beetje uit de hand gelopen qua hoeveelheid maar daar hebben meer gitaristen last van.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artnaz
De Malmsteen Strat heb ik anderhalve maand geleden van Fred Dons gekocht. De hals komt van Warmoth en er zit een Earvana nut op. Er zitten geen Dimarzio's in maar Kinmans. En hoe mooi is je gitaartas ;)?
Grappig, mijn collectie wordt momenteel alleen maar kleiner. Ben van een stuk of 8 á 9 strats naar 3 gegaan. Daarvan mogen er nog 2 weg en komt er nog 1 zelfbouw voor terug.Citaat:
Als ik uiteindelijk 2 goeie strats heb, dan ben ik tevreden.
Ik merk dat ik te weinig op die andere speel. Ik heb momenteel maar 1 strat waar ik op speel, en daar moet dan maar een tweelingbroertje bij komen met iets andere pickups.
Super hoor!Citaat:
De gitaartas is topkwaliteit! Zeer sterke high-tech materialen, optimale bescherming voor de gitaar, en toch zo comfortabel en licht. En dat alles in een zeer sexy uiterlijk met oogstrelende nuances! Als je wilt kan ik er zelfs een bijpassende plectrum bij doen...;)
Als ik weer geld over heb zal ik Fred maar eens contacteren over NOG zo'n gitaartje...
@GG
heb je nog iets in de verkoop?.... of moet ik daarvoor even pm-en?
Nou, niet direct, maar ik heb twee stratjes (squiers) die weg kunnen. 1 staat er momenteel op marktplaats. Sowieso alles via PM natuurlijk, forumregels........Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Joene20
Nu weer lekker verder met het post je collectie topic.
Dit is mijn (blauwe ;))collectie voor de moment:
http://www.barcoo.be/gitsite/pics/Sc...ecter%2018.JPG
Helaas staat de Schecter te koop wegens andere projectjes thuis...