hoi joeri ,
uit nieuwsgierigheid : wat voor in ears gebruik je ?
heb je de in ears aangesloten op foh of direct op de live via hoofdtelefoonuitgang ?
Printable View
hoi joeri ,
uit nieuwsgierigheid : wat voor in ears gebruik je ?
heb je de in ears aangesloten op foh of direct op de live via hoofdtelefoonuitgang ?
wacht nog steeds op een dame die hier een foto van haar tetten plaatst
Te weinig dames hier helaas....
Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
fan-super-tas-tisch, hoef ik me niet meer (zo) schuldig te voelen dat de live setup meer bescheiden is dan 'thuis' ;)
Gaaf idee om een versterkertop + Torpedo + Multi-fx te gebruiken, compact en alles-in-1.
Wisselt de amp nog wel eens ?
En is de G-Force wel HRI-verantwoord genoeg :sssh: ?
Zeer inspirerend.
En qua live-setup, ik zie dat je een Analog Man-stickertje hebt, is dat de SD9?
Hoe is de vergelijking tussen de AM, stock en Shiva versie?
Nee, de amp blijft dezelfde, het kan wel wisselen maar de Elmwood klinkt super en doet alles wat ik nodig heb. 4 sounds en 2 masters, degelijke loop. De Gforce blijft gewoon een geweldige multi-fx unit, niets op aan te merken.
De SD9 blijft een van mijn favoriete pedalen. De AM versie heeft meer bereik op de tone-control dan de originele. Ik vind de hele oude beter klinken dan de nieuwere Maxons maar de AM-versie dan wel weer beter dan een un-modded. De Shiva klinkt eigenlijk behoorlijk anders omdat er een andere toon-regeling inzit. Het idee om dit te doen had ik al jaren maar eindelijk pas vorig jaar met Luca eens bekeken of en hoe het kan. Ik ben nog niet 100% overtuigd van deze mod dus Luca en ik gaan nog wat verder experimenteren. De Shiva-mod heeft niet enkel een invloed op de tone-control maar ook op de algemene sound van de SD9. Hierdoor is de typische SD9 sound wat verdwenen en dat is jammer.
Eindelijk klaar!!
http://i323.photobucket.com/albums/n...psvy93ad4a.jpg
aan de achterkant op de pedaltray, en dus onzichtbaar zitten nog een RJM line mixer en een Eventide Modpro. Het grote programmeren is begonnen!
Mooi rack! Gebruik je die ook live?
zeker, kan met luidsprekers of "silence" in-ear en rechtstreeks naar de tafel
Ja, super met die Torpedo. Kan die eigenlijk twee kanalen tegelijk / stereo werken? Of gebruik je van je eindtrap ook maar 1 kanaal?
Ik denk niet dat ik dat rack graag de trap op zou willen sjouwen :D