Nou nou , zo lelijk is ie nou ook weer niet....
Printable View
Nou nou , zo lelijk is ie nou ook weer niet....
Ach ja soms kan cheap ook, in dit geval dan, redelijk mooi zijn..Althans niet zo lelijk als rs hem beschrijft.
Verder is het natuurlijk wel stout dat er Gibson op de kop staat:D
Het is moeilijk te zien maar het is een fake... :seriousf:
http://link.marktplaats.nl/513292534
Ohja, een Fender Stratocaste...Vrouwlijke versie van de stratocasteR? :D
O Ja, dat is inderdaad vrij ernstig...
Weet niet wat ernstiger is, de headstock of de mensen die er op bieden?
Ps: die gibson is gewoon een chinese neppert natuurlijk.
Ik ben toch wel benieuwd naar dat verhaal over die knoppen bij die les paul...
Heeft ie al gemaild?
Maar wat is er twijfelachtig?
ja, wat is het probleem? + ik zie de versterker wel goed om op de marktplaats link :???:
Ja, maar nu zet je zijn ad. in het twijfel topic terwijl er niks mee aan de hand is. De foto's zijn alleen verkeerd om. Lijkt me niet erg prettig voor de adverteerder, straks denkt een potentiele koper hierdoor dat het geen goede amp oid is.
Bij gebrek aan "Het grappige advertentie topic"... Harold: Foei!
:makeup:
:)
Tja, ik vind dit nog wel een legitieme reden om te zeiken. Ik zou het zelf ook niet prettig vinden, en ik denk jij ook niet. Dan kun je het beter in het grappige advertentie topic plaatsen, volgens mij bestaat die ook.
No hard feelins verder hoop ik... misschien had ik er een smilie bij moeten zetten, dan was het niet zo zeikerig over gekomen.
Haha, het is ten strengste verboden enige humor in dit topic in te brengen Harold!
Ik weet niet hoor, maar de titel van dit topic is volgens mij niet "valse/foute advertenties", maar "twijfel". Als iemand op basis van alleen een linkje in dit topic al besluit om een artikel niet te kopen, zou ik me afvragen of ik aan zo iemand wel wil verkopen (een keer bijna iets verkocht aan iemand die echt overal vragen over had - geloof me, niet aan beginnen. Doodmoe wordt je ervan.)
Goed, dit neigt dan weer naar "onbedoeld grappige advertentie", maar als het alleen maar zware kost moet zijn in dit topic is de lol er ook wel snel af.
Lijkt mij wel erg laag in prijs. En als het te mooi is om waar te zijn, dan is het vaak niet waar.....
http://muziek.marktplaats.nl/snaarin...fta_ind=6&fs=1
Ben geen echte kenner om echt en nep te onderscheiden, wie wel?
Volgens mij kloppen de potmeters en het logo op de koffer niet....
Het feit dat de kop zo vaag gefotografeerd is moet al argwaan opwekken.
Ze lopen in ieder geval niet parallel met de hals en met elkaar. Daarnaast lijkt de body verdacht veel op die van een Epiphone Les Paul in 'Trans Amber'. De Gibson versies in die kleur waren dikwijls wat donkerder, al kan dat ook aan het licht op de foto's te wijten zijn.
Er staat (KOPIE) in de titel. Zegt toch genoeg? Of stond dat er eerst niet? Een typische neppert inderdaad.
Ja hallo Harold, als het een kopie is staat er natuurlijk geen "Gibson Kopie" op de elementen. Het idee van een kopie is dat het min of meer een kopie is :chicken:
ja ja, we weten het, foei enzo.
Het was een smiley post, ik dacht, Harold heeft humor, die gaat daar niet serieus op in
oja zo'n ding erbij voordat... :B
Voor de duizendste keer: of er nu "kopie" of niet bij staat maakt niet uit! :)
Het feit blijft:
A) dat die nepgoederen niet in omloop mogen zijn in de EU
B) dat iemand gebruik maakt van de merknaam "Gibson" (via foto's, via de titel, ook al staat er "kopie" bij, ...), zodat de gitaar mogelijk makkelijker verkocht kan worden. Men gebruikt dus onterecht het eigendom van Gibson (de merknaam) om er zelf profijt uit te halen. Dat is onrechtmatig.
Dus neen; of er nu "kopie" bij staat of niet. Het maakt niets uit. Het zou al heel wat minder erg zijn moest de naam "Gibson" niet zichtbaar zijn in de advertentie of op de foto's, maar zelfs dan mogen die gitaren (als zijnde namaakgoederen) hier niet verkocht worden.
Gezien de naam van dit topic is er niks twijfelachtig aan een advertentie waar KOPIE in de titel staat.
Maar het is fijn om af en toe weer even de les gelezen te worden :chicken:
Het was alleszins niet de bedoeling om iemand de les te lezen hoor, begrijp me niet verkeerd. :)
Maar gezien de titel van het topic, is het wellicht toch nuttig om te weten of iets nu wél of niet toegelaten is. "Twijfel" is natuurlijk iets subjectiefs, ja. :)