Ziet er zo op het eerste gezicht wel uit alsof er een ebben toets op ligt...
Zo ja, dan is het zeker wel de moeite waard. En met crèmekleurige elementringen is er vast wel wat van te maken.
Printable View
Ziet er zo op het eerste gezicht wel uit alsof er een ebben toets op ligt...
Zo ja, dan is het zeker wel de moeite waard. En met crèmekleurige elementringen is er vast wel wat van te maken.
Wel raar van die ebben toets, dacht dat ze tot '93 met ebben toets werden gemaakt?
Ja, vermoed ik ook. Dacht dat Ebony op de toets zou slaan, maar waarschijnlijk wordt de body bedoeld?
Wat is het verschil tussen Ebony en Black Beauty eigenlijk?
Geen Ebben toets hoor, is t/m 1993 geleverd op de Studio, daarna enkel nog op de alpine white uitvoering.
t/m 1993 zijn de beste Studio's, althans dit wordt door velen gesteld en ik ben het daarmee wel eens
Zou ik ook zeggen als ik een studio uit '91 had :)
Dat zal waarschijnlijk wat te maken hebben met het gewicht (hout), afwerking, ebben toets, beter gevoel bij die studio's.
De studio's van voor 1993 voelen gewoon een stuk lekkerder, robuuster en steviger aan. Ze spelen met gemak beter dan de nieuwe Studio's (naar mijn mening uiteraard). Wil niet zeggen dat de studio's van bijvoorbeeld 1993 tot en met 2003 slecht zijn, maar naar mijn mening zegt het wel dat de huidige nieuwe Studio's die 300 gram wegen en relatief veel kut zijn afgewerkt kut spelen en klinken (wederom relatief).