kan er ni tege als ze men gitaar afbreke srry
Printable View
kan er ni tege als ze men gitaar afbreke srry
kkandur ok ni so gd tgn as mensu zo sgryve om snelr t zyn
:)
Tjees, anders doe je even gewoon normaal ofzo. Mafketel.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door c0b alexi
Nou van harte dat er WEL orginele EMG's en orginele FR opzit.. Grote jonge.
:roll:
Damn ga een andere Amp kopen man.. Leuke gitaartjes, maar ik denk dat je daar beter een andere amp voor kunt kopen om ze een beetje tot hun recht te laten komen.
ben aan het sparen voor engl amp:d
http://i37.photobucket.com/albums/e6...milie-foto.jpg
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door GibsonDC
Die ibanez is idd FENOMENAAL. kan er niets dan goeds over zeggen. zelfs de schroefneck staat me niet tegen, en hij heeft meer sustain dan bijv mn gitaren met floyd. hij ontstemde wel snel, met de ouwe mechanieke, maar kheb nieuwe erop nu, en nu speelt ie probleemloos in tune!Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pepe
de hals is heerlijk, is natuurlijk een kwestie van smaak, maar ik vind het soepeltjes spelen. de afwerking is prachtig, sjiek ogende gitaar. en de Super70ies pups zijn idd erg goed! warm/vol clean, en de brugpu scheurt hevig met wat gain erop!
wat ook goed is, is dat ie ondanks dat ie geen sustainbalk heeft (zoals een ES335, want het is een ES345) niet gaat fluiten bij oversturing, zelfs niet met de gainknop van het leadkanaal van mn Framus Dragon op 10. wel krijg je een prachtige feedback, die eindeloos sustained, op de noot die je aanhoud, en bij de juiste beweging/hoek tegen over de amp, krijg je mooie octaferende zing-tonen.
naja, hij is gewoon heerlijk :) goede producties, die ouwe ibanezzen. ik hoorde iemand zeggen dat je voor zo`n 2e hands nog wel 800 euro kan vangen, afhankelijk van de staat. ik zou hem die waarde ook wel toekennen. maar ik bofte dat ik hem voor 135 euro kon meenemne uit een achteraf-2ehands-zaakje om de hoek :D
Arjen, ik wist niet eens dat je een LTD hebt man :D Tof ding! Hoewel ik die Ibanez ES rete tof blijf vinden. Zeker het verhaal erbij ;) Mooi werk
Jezus.. 135 euro!
Echt een vette gitaar joh! vooral voor de prijs! En idd is dit een heel vette gitaar voor de verkoop! je kunt deze gitaar voor zo veel meer geld verkopen dan 135 euro!
na zo'n verhaal moet ik toch ook even mijn Ibby 345 nog even posten, setneck ding uit '77Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door skabouter
http://img524.imageshack.us/img524/4828/ibby345vi7.jpg
Geen Lee Jackson preamp, of een Ada mp1 ?Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door c0b alexi