van dat project gaan de mensen hier ook wel op de hoogte gehouden worden... details blijven echter nog even "achter gesloten deuren". verslag volgt in due time.
Harrald
Printable View
van dat project gaan de mensen hier ook wel op de hoogte gehouden worden... details blijven echter nog even "achter gesloten deuren". verslag volgt in due time.
Harrald
Inderdaad.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ibanez RuleZ
Ergens deze zomer gaan we er aan werken, over paar weken waarschijnlijk. Ik kan in ieder geval verzekeren dat 't een mooi project wordt dat ík in ieder geval nog nooit iemand heb zien doen :)
Maar goed, eerst maar eens 2 weken naar Slowakije, iig 1 week 30-35 graden :cooler: daaaag ;)
ETA voor de onderdelen is ergens deze week. Simon is weg de komende 2 weken, ik vanaf aanstaande zaterdag 1 week, daarna gaan we aan de slag.
een mooi project is het zeker... om ff mensen lekker te maken...
zeg ik helemaal niets meer
H.
Ik ben benieuwd, wordt het ook een preamp?
In ieder geval succes, ik heb vandaag de draden aan de buisvoeten gemonteerd, ziet er op het moment niet uit, morgen de draden aan het preamp board verbinden en dan schiet het al aardig op.
de post zou in een verkeerd topic staan als dat niet het geval was ;)
H.
Vertel vertel!
Ik ben ook wel benieuwd, zal wel iets high gain worden neem ik aan, maar wat is er cooler dan X88R, een op Diezel Herbert gebaseerde preamp?
Hoi Huge,
ben ook benieuwd jouw preamp. Hoe ver ben je?
Ik heb een Soldano X99 (deze is grotendeels vergelijkbaar) en ben benieuwd hoe jouw zelfbouw klinkt in vergelijking met die van mij. Misschien kunnen we ze een keer vergelijken?
groet
MSNL
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ibanez RuleZ
3 kanaals:
1: Soldano SLO
2: Mesa/Boogie Mark IIC+ channel
3: Mesa/Boogie Recto?
midi switchable en ook alle kanalen mengbaar?
Zou gaaf zijn
:D :lp:
zou beetje onozel zijn he :)Citaat:
1: Soldano SLO
3: Mesa/Boogie Recto?
beide preamps zijn nagenoeg dezelfde