gaaf man! hij ziet er echt rete strak uit
Printable View
gaaf man! hij ziet er echt rete strak uit
Echt heel gaaf.. kan je ook geen grotere foto van de complete gitaar posten? En wij zijn allemaal natuurlijk erg benieuwd over hoe hij nou klinkt/speelt 8-)
Dat wordt een prachtige gitaar, zeg!
Zou het trouwens niet makkeljiker geweest zijn om de hals te fretten voordat je hem aan de body lijmt?
Hey Hugo, :)
Gaaf werk, ziet er puik uit !
Complimenten vanaf deze kant.
Succes met afmonteren.
groetjes Charlotte :hippie:
Gefeliciteerd Minda!
Echt een heel mooie plank, mooi dat je de natural finish hebt gekozen, komt echt tot zijn recht!
En natuurlijk: SOUNDSAMPLES!!! Daar wachten we op...
Hardstikke mooi geworden!!!
Uiteindelijk niet echt quick, maar wel errug mooi.
Zit zelf te denken mijn maple top te stainen, maar ik weet niet in welke kleur.
Zo blank is ie ook erg mooi, neem ik wel even in overweging!!!
Leuk ook om die dots op de toets zo te laten verspringen.
Ik heb voor mijn eigen PRS project toevallig dezelfde chromen pick-up ringen gekocht.
Kan ie zondag nog meedoen voor een prijs op de DGBM.
Kom je ook? Ik ben benieuwd!!!
Groetjes Branko
Errug mooi geworden!! Complimenten!
Waarom heb je die carve bij de hoge frets er niet in gemaakt? Speelt een stuk makkelijker!
Edit: Zie net op een andere foto dat ie er wel in zit (zal de lichtval wel geweest zijn). Excuses.
Nice!!!!!
Ziet er toppie uit man en idd leuk detail die dots.
Arjo
Dank voor alle lof! Het is de eerste sinds een paar jaar en de allereerste compleet zelfbouw. Er zitten dus ook nog hier en daar schoonheidsfouten en de bouw kan handiger, inderdaad was het beter geweest de hals eerst te fretten en dan pas te verlijmen, zoals Marcel2 al opmerkte. Bij het afvijlen van de fretten heb ik ook de lak beschadigd. Niks onherstelbaars, maar toch jammer. Verder moeten de frets nog ge-'dressed' worden, en de hele gitaar nog afgesteld. Ook is de afwerking van de hals nog niet optimaal.
Ik kom uiteraard naar de GBM, aanstaande zondag. Ik hoop dan de gitaar een beetje speelbaar te hebben, en de versterker bruikbaar. Beide komen dan mee. Lijkt me leuk jullie mede-bouwers daar te ontmoeten!
Ha, nou zie ik dus hoe die gitaar gebouwd is waar ik op gestemd had bij de Guitar Builders Meeting. Nu begrijp ik hoe je die body zo mooi gecurved hebt gekregen.
Ik vond hem een erg mooie klank hebben, warm en toch helder gedefinieerd. Nu nog de fretjes mooi bijvijlen zodat-ie helemaal goed gaat spelen, nietwaar?
Succes met de afronding van dit project!