Hoi Theo,
Dank je wel voor de complimenten.
Zelf het gereedscahp maken is een leuke bijkomstig heid en spaart geld uit, waar je weer mooiere/betere onderdelen voor kunt kopen. :roll:
groetjes Charlotte .
Printable View
Hoi Theo,
Dank je wel voor de complimenten.
Zelf het gereedscahp maken is een leuke bijkomstig heid en spaart geld uit, waar je weer mooiere/betere onderdelen voor kunt kopen. :roll:
groetjes Charlotte .
Hoi Theo, :P
Dank je wel voor de complimenten. :razz:
Zelf het gereedschap maken is een leuke bijkomstigheid en spaart geld uit, waar je weer mooiere/betere onderdelen voor kunt kopen. :roll:
groetjes Charlotte . :wink:
Hoi Theo, :P
Zelf het gereedschap maken is een leuke bijkomstigheid en spaart geld uit, waar je weer mooiere/betere onderdelen voor kunt kopen. :roll:
Hoi Theo,
Hoi Theo,
Tja, tis weer zover ging wat mis.....
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door charlotte
Heb ik momenteel ook last van. Probeer een nieuwe thread te openen, maar continue foutmeldingen. :???:
Zo'n zelfde rare melding als je je bericht wilt posten. Dan dank je 'nou doe ik het nog een keer' en dan staat vervolgens je bericht er twee keer op. :-(
Heb jij hier ook wel eens last van gehad?
Groetjes,
Theo
Hoi Theo, :lol:
Lijkt er wel op hé, was idd ook met allerlei foutmeldingen. :lol:
Ey charlotte,
this is turning into a slowchat :D
Maar goed, die LP wordt echt tof! Wanneer denk je dat je je brug binnen hebt? Het idee voor de inlay vind ik ook erg gaaf!
Zo! Wou even zeggen dat ik je werk erg goed vind..! En mooi...