Nee is geen bluf, is echt waar!!!...Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vox
Printable View
Nee is geen bluf, is echt waar!!!...Citaat:
zit maar een beetje te geinen, jah is leuk had je hem persoonlijk gekregen??
Ja duhu, weet ik ook wel :seriousf:Citaat:
Nee, ik heb 'm niet persoonlijk gekregen van de man, maar via Zwier gitaarbouw en dat weer geregeld door Marc Odijk hier van het forum, die kent Paskal Jacobsen persoonlijk.
- BB King! Daar ben ik toch wel ernstig trots op; heb van de man zelfs 2 buttons gekregen met Lucille erop! Het was toen ik megaklein was, en backstage liep bij het North Sea Jazz festival; ik botste tegen hem op, en hij was ontzettend aardig!
- Joe Jackson! Ook backstage ontmoet na zijn Heaven & Hell tour; heel vriendelijke, zachtaardige, maar haastige man!
- Branford Marsalis (en de rest van Buckshot Lefonque)! Bijzonder aardig; zijn echt vrienden geworden, zoeken elkaar wel op als hij / zij weer in Nederland zijn!
- Venice + band; ook huisvrienden geworden inmiddels! Heel goed contact mee!
- Stanley Clarke (of Vertú fame); de man die mijn ouders heeft overtuigd van het aanschaffen van een piano voor mij ;). Ben ik eeuwig dankbaar!
- Youssou N'dour; op hetzelfde North Sea Jazz festival als BB King, via Branford Marsalis.
- Kajak (bospop)
- Toto (bospop)
Ik zal later nog wel wat meer in mijn, toch niet zo enorm oude, geheugen graven, kijken of ik nog iets meer weet te bedenken!
wou axl ontmoeten, kans is klein gelijk na optreden terug naar zijn hotel..
ik was naar joe bonomassa geweest met in het voor programma greg koch. Dus nadat het concert afwas gelopen bleven we braaf kijken hoe het podium werd afgebroken, en toen zagen we een drumstock liggen.Dus we vroegen of we die mochten hebben , mocht niet.
Maar toen kwam de roadie terug en kregen we een plectrum van Joe bonomasse (een paarse van budda amps)
Maar toen zagen we ook nog de setlist van greg koch en die ook maar meegenomen:)Dus toen hij aan het signeren was en cd'tjes aan het verkopen was hebben we de setlist laten ondertekenen.Hij was hem al kwijt zij hij hahaha.Nog ff kort meegepraat , fijne kerel
gegroet strat 91
Ik heb ooit Pippi Langkous in het echt ontmoet! En d'r paard er bij. Maar dat zal jullie jonkies wel weer geen reet zeggen......
henk wijngaard:blast: :p
Pipi :D vond ik een gaaf wijffie...Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door guiman
is ie in het echt even crazy als op de instructieDVD van SRV (als je deze gezien hebt).Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door strat 91