Zal je maar gebeurenCitaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vampire
Printable View
Zal je maar gebeurenCitaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vampire
daarom heb ik strap locks
ben mijn gitaar ook wel eens verloren
straplocks?? Ik heb er gewoon van die Grolsch-rubbertjes omheen gedaan, je weet wel die van die beugelflessen. Dat gaat ook niet meer los....
Aangezien ik zulke stunts niet uithaal en mijn strap er pas na 5 minuten prutsen op had zitten, denk ik dat ik wel zonder straplocks kan :D
die grolsch rubbertje kwamen bij mij los nu heb ik er een veiligheids speld om gedaan. die is nog nooit los geraakt
Grolsch rubbertjes ja. Heb altijd een zakje bij me. Bij voorprogramma's van Amerikaanse bands zijn ze snel op...
ja straplocks willen er nog wel eens uitvallen als je ze niet goed vastmaakt en onderhoudt.
je moet die dingen op je strap sowieso regelmatig aandraaien en als je die dingen in je gitaar schroeft, houtlijm en alles erbij, en ook die af en toe aandraaien.
gewoon dit gebruiken:
Dimarzio ClipLocks
http://www.dimarzio.jp/images/STRAP_IMG/cliplock_b.jpg
Ik zie niet in hoe deze kunnen loskomen. Tenzij je de vijzen uit je body sleurt.
De pinnen die in de body moeten idd goed aandraaien regelmatig, wel niet tehard zodat ze "zot draaien"Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Negative K3 fan
Maar uum, die straplocks op mijn riem zelf heb ik nog nooit moeten aandraaien hoor ... (bij mijn yamaha zelfs nooit moeten doen, daar zitten van die dunlops op waar je niks aan moet vijzen, nog nooit probs mee gehad !!!
en dat is dus juist wat er gebeurt...Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kasper