Ik denk dat ik in 2015 niet boventallig had willen worden, maar nu inmiddels graag. Het is één grote afrekencultuur, we krijgen alleen maar meer 'managers' en Human Racehorses kutjes. Nog even en we draaien op 20+ meiskes, die mij ook nog eens mogen coachen en sturen en bij een fysiek conflict vinden dat ik dat maar moet doen. Overigens bij andere zaken wordt er ook al snel aan mij gerefereerd ;) Altijd er voor gezorgd dat we een sterk team hadden, maar we krijgen zoveel collega's 'cadeau' dat wij het ook niet meer bol kunnen werken. Verder krijgen wij zo'n 1000 vragen per jongeren en we krijgen zo'n 100 jongeren per jaar. Dit moet dan door een regelmatig wisselend team van max 10 personen geregeld worden. Omdat ik veel ervaring heb krijg ik vaak de meer complexere jongeren als mentorkind en vaak ook 2 stuks tegelijk. Goddank word ik dan gecoached door een collega met nog niet de helft van mijn ervaringsjaren.
Ohja.... Van Halen....!!
Fan van het eerste uur en altijd gebleven. Wel qua songs en uitvoering een duidelijke voorkeur voor het DLR tijdperk.