Ik zou het doen. Van die CMW kom je niet gemakkelijk af, ook al is het een fantastisch ding. Zo'n Boogie is een stuk couranter en kun je dus gemakkelijker voor een goede prijs kwijt, mocht het toch niks voor je zijn.
Printable View
Ik zou het doen. Van die CMW kom je niet gemakkelijk af, ook al is het een fantastisch ding. Zo'n Boogie is een stuk couranter en kun je dus gemakkelijker voor een goede prijs kwijt, mocht het toch niks voor je zijn.
Als ik het geld had dan was ik er om gegaan denk.
Mesa Boogie DC5
http://link.marktplaats.nl/324156107
precies mijn punt Arjan12. De grafische eq is een gemis, maar iets waar ik over heen kan komen. Buiten dat: ik zal de mesa waars vaker gebruiken naast mijn rectifier dan de CMW. Midwolda: you've got mail.
En mijn punt is: de Mesa is way too gainy voor mijn doen, ik zoek wel het echte buizengeluid
maar dan ook in het hele cleane, met een flinke bluesy overdrive voor het losse werk er bij.
Een CMW gebaseerd op een Fender Tweed zit daar veel dichter bij dan deze Mesa.
En het geld voor de Mesa had ik al uitgegeven dus dat zit in nog steeds m'n GAS-pot.
Kerel, check je email:D. Van mij part hebben we een deal
lijkt mij een faire deal qua waarde, de mesa is idd wat couranter maar als beiden hun geluid erin vinden is het natuurlijk prima;)
Wordt geregeld! :grouphug:
Ik heb er al een primadeluxe booster voor klaarliggen: een 70's Ibanez GE-300 Power Equalizer op 18V.
Voorlopig moet het dan wel over de Eminence Ragin' Cajuns die in de Princeton Chorus zitten,
maar goed, een losse kast scoren kan altijd nog (in de vakantiegeldtijd ofzo :D ).
Daar zullen de nieuwe pickups in m'n Strelecaster blij mee zijn! :punk:
Gefeliciteerd beide. :ok:
@Midwolda: definieer "knuter'n" eens als je wilt. Zoiets als "knetter'n"?