Printable View
Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door macwilliams Dus je hebt die twee AA amps geruild voor een jcm-900 en een 1960A kast? jep ......
Dus zat je onder de €600,-? Mag ook per pm !!
Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door macwilliams Jazeker! Samen met mvr mac williams. Gezelli. :grouphug: Tot morgen.
Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door macwilliams Dus zat je onder de €600,-? Mag ook per pm !! Yep, dat klopt. Maar dat is dan exclusief de pijn en moeite en tijd die ik erin gestoken heb om ze te krijgen :)
Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Ibanez666 Yep, dat klopt. Maar dat is dan exclusief de pijn en moeite en tijd die ik erin gestoken heb om ze te krijgen :) Dan kun je nu mooi je sig aanpassen.
Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door macwilliams Dan kun je nu mooi je sig aanpassen. Zal ik meteen doen! Weet jij welke footswitch ik nodig heb? Die zat er niet bij
Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Ibanez666 Zal ik meteen doen! Weet jij welke footswitch ik nodig heb? Die zat er niet bij Ik zal morgen even kijken.
Ik denk qua footswitch gewoon eentje met twee schakelaars :) In musicstore of thomann voor 12 euro al dacht ik (dan wel zonder LEDs)
Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door caliban Ik denk qua footswitch gewoon eentje met twee schakelaars :) In musicstore of thomann voor 12 euro al dacht ik (dan wel zonder LEDs) Ok, wel stereoplug dus...
Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Ibanez666 Ok, wel stereoplug dus... Reverb aan uit en kanaal switch.