ik kijk vol ongeduld uit naar foto's maar het enige wat ik zie is een headstock, laat de hele gitaar zien :)
Printable View
ik kijk vol ongeduld uit naar foto's maar het enige wat ik zie is een headstock, laat de hele gitaar zien :)
Ja nog even over die foto, volgende keer misschien even het focus punt verstellen.. De foto was nu scherp op de achtergrond waardoor je gitaar vervaagd:( Verder alleen een suggestie hoor :hippie:Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pueblo
de foto's tot nu toe zijn gemaakt met een mobieltje = niet goed ;)
ik zal zeer binnenkort eens kwaliteitfoto's opladen
Ja het maakt in principe ook niet uit hoor. Zo lang het nog foto's van de bouw zijn is de kwaliteit hoog genoeg voor de mensen hier hoor. Het is niet alsof we het op a3 willen uitprinten en het is duidelijk te zien:D Als je maar voor het eindresultaat een beetje goede kwaliteit (en zeker hoge kwantiteit 8-) ) foto's neerzet.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door RoelTM
Hou ons op de hoogte, peace&love :hippie:
Ik wil foto's!! :D
Ja inderdaad verdorie, kom maar op :D ik wil dat ding zien glimmen :satisfie:Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_TRC
Iedereen wil foto's zien inderdaad^^ Maar ik denk je dat je liever foto's wil zien als hij helemaal af is... dan kan je ook geluid het geluid ervan erbij horen. Ik bedoel hij is bijna klaar. Dus ik denk dat ik wel namens roel kan spreken als ik zeg: Nog even geduld :harmony:Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door KoenB
...goh bedankt Roel. :dontgeti:
wij willen ook foto's zien van het bouwproces
Natuurlijk:D ik ook...
Maar wat ik bedoelde was dat de gitaar nagenoeg klaar is. Van wat ik er van gelezen heb zijn het nog een paar kleine dingetjes die gedaan moeten worden. Ik neem niet aan dat je helemaal foto's wil laten maken van hoe het nu is terwijl de gitaar misschien wel over een weekje af is?