Heb jij die krassen op m'n net nieuwe Strat gemaakt?Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nielsje
:D
Printable View
Heb jij die krassen op m'n net nieuwe Strat gemaakt?Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nielsje
hehe, die stoephoer van jou? :DCitaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Chris Winsemius
Edit: @Nielsje, gerectificeerd.
En , eindoordeel : heel gitaarnet aan de Valvestate!
+1!Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TimmU
Hebbu we ff met ze alle vergeten de beste amps te testen....
Ja rot hé .Citaat:
Hey Chris, als ik mijn Valvestate 8080 binnenheb ,zou jij er dan de 8888 mod uit kunnen voeren ?
Nu we toch melig zijn. Volgende meeting wordt "Vintage takes on modern marshalls"
Ben je gek, kritiek kan ik hebben hoor! Als nieuwkomer op 'de markt' heb ik echt niet het idee de wijsheid in pacht te hebben.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mitch
De 20 Watter kan dus nog wat tweaks gebruiken. Ik was daar zelf ook nog niet over uit en ik ben dan ook druk bezig met een tweede exemplaar dat ik net af heb. Die gaan we eens even flink verbouwen :D
Met die 50 Watter is duidelijk iets mis, want het geluid dat beschreven wordt herken ik absoluut niet! Er zijn er inmiddels aardig wat in omloop met stuk voor stuk tevreden gebruikers.
Maar jullie kennen allemaal de klassieker Christine van Stephen King wel denk ik?? Dit is er ook een. Vreet buizen, vreet indicatorlampjes. Echt maf. Ik heb er (ook samen met guitarguru) al heel wat uurtjes inzitten. Maar dacht toch eigenlijk wel dat hij in orde was nu. Ik heb al eens op het punt gestaan haar af te breken en opnieuw op te bouwen, misschien nu toch maar eens doen dan.
Dus mijn excuses voor de slechte indruk van de Plexi 50, ik hoop op een revanche in de toekomst :)
Mooi man. Ik denk dat het juist beter is om deze uniek te houden, dat maakt hem ontzettend waardevol ;)Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mitch
Klinkt alsof jullie wel goed hebben kunnen testen en dat is altijd leuk en goed om te doen. Jammer dat ik er toch niet bij kon zijn!
Lekker nuttig, ik verkoop 'm toch nooit meer :D Ik zou 't toch serieus overwegen. Het is misschien niet 'standaard' maar die ruime kast doet wel wat. Amp komt vast wel goed...als vriend Steenhoven het kan pruimen zal dit ongetwijfeld exemplarisch zijn, daar zijn we niet bang voor. Next time rematch ;)Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Franc
@Franc: gewoon die 2x12" in je programma houden, 't is 'n kei-goeie kast!
Ben zelf wat minder in de andere ruimte geweest maar ik vind zelf de gemodde 2203 van Lex zeer tof! Er waren trouwens nog wat vraagjes over 'n 70s SuperLead: die 100u elko's kunnen kloppen, de andere elko's zijn dubbele 50s (wordt dus 100), 't extreem schelle/harde is er uit te krijgen.
Ben ook wel 'n beetje trots dat m'n Plexi Junior zo goed door de test is gekomen, gisteravond hier nog even op beduidend lager volume gespeeld
Ook zeer benieuwd naar de belevenissen van andere GNetters die aanwezig waren... posten dus! :)
Dan moet ik Mitch even lief aankijken en vragen of ik hem mag reverse-engineeren :seriousf:Citaat:
Weet je hoe lang geleden ik dat ding gebouwd heb!
Jammer dat ik er niet bij kon zijn. Ik was naar Michael Landau in Duitsland. Hoe laat waren jullie weg? Was om half zeven nog even gaan kijken of er nog iemand zat te pilsen, maar helaas.