Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dano
de tuner is super
die bitchwood? doe een leuk (inruil)bod
Printable View
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dano
de tuner is super
die bitchwood? doe een leuk (inruil)bod
http://i12.photobucket.com/albums/a2...n/100_0544.jpg
geen board of plank, wel (een paar) pedalen
hihi dat is leuk. vandaag heel het net afgezocht naar een foto die in deze hoek genoemn is van een normaal pedaal naast een visual sound pedaal om te kijken hoeveel dat verschilt... enu nu dos gevonden! dankjewel!
bevallen de pedalen?
das inderdaad toevallig:) ze bevallen me zeker, ik gebruik de jekyll & hyde om m'n marshall dsl wat op te peppen, en daar is ie uitstekend geschikt voor. De Budda wah heb ik sinds vandaag, heb hem ingeruild op een Teese RMC-1, en ik vind dit zeker een verbetering. Ik ben een gelukkig man:)Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nocki
http://www.freewebs.com/plakband/p1010002.jpg
koffer van nocki binnen
samen met de ge-7
hier even een foto van een ruwe indeling, maar der kan nog wat geschoven worden hier en daar en der kan makkelijk nog het een en ander bij..
de phaser die binnenkort binnenkomt is even groot als de schreeuw en de klootviool...
de pig nose gaat eruit (nogsteeds) en ik ga dan een 2e delay er bij zetten... ook kan er nog een effect in een zelfde behuizing (hammond bb) als de schreeuw maar dan hoger (hammond c) bij, dat wordt zeer waarschijnlijk een fuzz achtig iets (mayebe fuzz factory, erg veelzijdig, maar zonde van de ruimte die over is in de behuizing.. ach dat komt allemaal nog wel)
zodra de phaser binnen is en de 2e delay er is ga ik kabels solderen :) nu blijf ik nog even met disco kabels spelen)
van de zomer een grote bouwen want alle standaard dingen zijn nooit naar mijn wens! dan weer te laag, dan weer te smal, etc..
het wordt dus 1 grote case... met 1 input, 2 outputs (a/b wil nog een 2e amp erbij namelijk), switch outs, 230 in, etc..)
denk paul lenders :)
ik heb je een PM gestuurd:)Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door B_2_the_a
Zo, die zien er nog netjes uit. Heb je ze gepolijst?Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Funkblaster
getver.
Paar uren aan het schuiven, passen en meten geweest met m'n board. George L's d'r in gehangen. Maar nog lang niet tevreden. 't Past allemaal nét niet, en echt netjes ziet het er ook niet uit. Ik heb 'n groter board nodig, ben ik bang.
George L's werkt wel fijn, btw.
dat stemkastje heb ik ook :)Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Funkblaster
maar zie ik daar nou een Stagg kabel!??!?
Wat dacht je van George L.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hector_Tsolodimos