Ik heb met dat doel een paar jaar geleden enkele behuizingen voor externe schijven voor Sun servers meegenomen, erg praktisch want ze hebben ingebouwde voeding en fans, maar 't is er nog niet van gekomen...Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Swan
Printable View
Ik heb met dat doel een paar jaar geleden enkele behuizingen voor externe schijven voor Sun servers meegenomen, erg praktisch want ze hebben ingebouwde voeding en fans, maar 't is er nog niet van gekomen...Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Swan
wat voor voeding???
denk geen 9 v
ehh ja en aan die ventilatoren heb je ook niets... maar t ziet er wel kickass uit :p
'k moet eens kijken... maar je kunt er zo'n 220v kabel in pluggen, dus als je er vanbinnen een andere adapter in steekt is dat wel handig.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door B_2_the_a
Fans zijn idd meer show ja :)
Ze zijn gemaakt in een soort stevig plastic met een dunne metalen shielding binnenin.
*bump*
http://www.freewebs.com/plakband/p1010001.jpg
aangezien mijn vox versterker er nu is, moet de footswitch er wel bij!
de klootviool valt een beetje in het niets met de tremelo van de amp, dus die heeft ruimte moeten maken!
toekomstperspectief:
vandaag komt er een grotere koffer en ene boss eq binnen :)
volgende week komt er een handgebouwde phaser binnen
zodra mijn cash er weer is ga ik op zoek naar een 2e delay en er staan een zooitje electro harmonix pedalen te wachten om erop te komen (Big muff, electric mistress (als die ooit nog binnenkomt), small clone of small stone, etc..)
Tijd voor foto's! :listen:Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door EJ NL
@Savecracker85, volgens mij heb je nog een PM van me.
Zie een ander topic in 'Effectpedalen / overige randapparatuur' ;)Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Speeddemon
Wat is die klootviool 3000 nou voor een ding?
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door B_2_the_a
Hoe bevalt ede tuner van planet waves? Ik krijg hem volgende week voor mijn verjaardag :D Eindelijk een pedaltuner.
Dat is leuk dat het over die tuner gaat. ik heb m net gekocht.geweldig apparaat voor 84,-
even getest en hij is lekker nauwkeurig naar mijn idee. echt een pedaal wat je kunt gebruiken om te intoneren enzo.
ben benieuwd hoe die tot zn recht komt op mijn pedalboard...
morgen even een rondje muziekwinkels voor een chorus en een delay! maar die planet waves tuner is echt een super ding vind ik. lekker duidelijk en snel!