Damn, bass jij hebt echt wansmaak!
Printable View
Damn, bass jij hebt echt wansmaak!
Owke dan!Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bass blom
Als die iets serieuszer moest zijn dan zou ik er een zwarte slagplaat om zetten met creme covers.
Ik blijf het een gaaf dingetje vinden!
@ Bmweber
Mooie gitaar man! Lekker kleurtje ook!
Heb afgelopen donderdag ook een vd haar strat in de handen gehad. Die van Chiel (ook forumlid).
Had nog een een vd Haar vast gehad, maar die relic job ziet er erg overtuigend uit zeg!doen ze echt heel goed daar.
Ook niet te overdreven. radius en hals voelde ook heel fijn aan! Hals voelde echt als een 40 jaar oude hals die behoorlijk wat speel uur achter de rug heeft. Echt wel fijn.
Heb er laatst ook een stuk of 4 geprobeerd, 3 daarvan direct weg gelegt, en eentje zat wel wat mojo in. Maar niet hetzelfde wat ik met me Peer heb.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Riky
Voor de rest qua looks 1 woord : GEWELDIG!
@bass:
Het lijkt wel alsof die tijger snorharen heeft. Voor de rest vind ik het wel goed passen die kleuren.
ja, die snorharen ziet iedereen :DCitaat:
Oorspronkelijk geplaatst door RobertoL
en dat de meesten het fout vinden zegt mij dat het goed is :cooler:
maar wat er op gaat komen staat nog helemaal open.
misschien wel tetten..
http://www.hetgelegevaar.nl/K090808/P8109645.jpg
Je bent echt een ouwe viezerik he, Bass! :seriousf:
Wel een pimpy strat trouwens :cooler:
ja, heerlijk zo'n pimpstratje toch?
de dame moet volgende keer wel zorgvuldiger haar nagels lakken, zo komt ze der niet op :sneaky:
maar dat zag ze zelf ook meteen :D
bedankt!
die hals speelt inderdaad super! :)
en die relic job die is idd goed gedaan al zeg ik dat zelf :P maar ze hadden misschien wel oud gemaakte veren er in mogen zetten... :P
achterkant:
http://i164.photobucket.com/albums/u...r/IMG_0017.jpg
en zo'n relic job scheelt me ook heel wat kopzorgen van dat er misschien een krasje opkomt... dat heb ik iig wel met mijn western want dat zie je daar meteen :(
jij kijkt naar de nagels? :seriousf:Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bass blom