sommige tuners zijn niet true bypass
a/b box leent zicht er geod voor hoor :)
Printable View
sommige tuners zijn niet true bypass
a/b box leent zicht er geod voor hoor :)
Ah, oke, dat van de A/B box durfde ik m'n hand ook al niet voor in het vuur te steken :)
De pedal tuner van Planet Waves is wel true bypass btw. Daarom zie ik het nut van het splitten niet helemaal in. En ik weet niet of je met deze tuner ook stil kan tunen, maar mocht dat kunnen dan kun je 'm ook nog eens mooi als mute gebruiken. Zo doe ik dat ook met m'n Boss TU-2. Handig als je van gitaar wil wisselen.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door B_2_the_a
Ik weet niet of de planet waves tuner treu bypass is, maar het is voor mij makkelijk plaatsen op mijn board. Andersz zit ik te kloten met andere pedalen.
Dus ab box gebruiken veroorzaakt geen problemen?
Aldus de site van Planet Waves :)Citaat:
The Planet Waves Pedal Tuner offers professional features at a competitive price. A rugged, die-cast body with hard black chrome finish houses the tuner, which features a true hard bypass that preserves players' tone when the pedal is not in use. The Pedal Tuner retails for $119.99.
de ct04 is true bypass
Een a/b box is een goede oplossing om je tuner uit je keten te halen, beter dan een Boss Lineselector zelfs. Die Lineselector zuigt alleen maar tone en is velen malen duurder dan een simpele A/B box..Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door rhcp_schipper
Hij is wel duurder, absoluut, maar dat ie tone zuigt, die ervaring heb ik absoluut niet. Je kan zelfs je signaal boosten op dat ding, dus het zal wel wat meevallen.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door robzilla
ik gebruik mn 5150combo als pedalboard :p
http://i99.photobucket.com/albums/l3...b/24c642b8.jpg
maar ff serieus, ik moet er ook es eentje gaan bouwen, t probleem is dat ik t leuk vind om dingen in oude computervoedingen enzo te bouwen en die nogal rare en hoge formaten hebben :S
WTF voor vage effecten heb je daar allemaal man!? Het ziet er iig wel duchtig uit. :cooler:
hehe wat zelfbouw, feedbackloop, wat rare fuzzjes enzo ;)