Les Paul met 3 elementen? :???:Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Micro-e
Printable View
Les Paul met 3 elementen? :???:Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Micro-e
Ja dat gat komt er niet zomaar in he :nervous:Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Maurice_732
uhm ja, ik tel er 4 met 2 elementen en 1 met drie, maar in die zwarte custom horen/kunnen er drie.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Blend
Het schijnt dat Orpheo een fetish heeft voor lps met 3 humfuckers
schijnt? is gewoon een feit :D ik heb trouwens nu weer een 3e element erin gezet...het is deze keer een gouden filtertron geworden. moet nog effe checken hoe ie klinkt, maar hij was 30 euro, dus ik kon 't eigenlijk niet laten. er komen nog 3 les pauls bij, tenminste, waar er tenminste 2 3puppers van worden :DCitaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Orgasmocaster
Vent, hoe kom je aan al dat geld?Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Orpheo
Hij ruilt van organen met Les Paul ;) :seriousf:
werken kerel. en de elementen en gear die ik niet tof vind verkopen. dat zijn vooral stock elementen van gibson die ik dan dus verkoop.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Yamhammer_71
Die Sunburst LP is dat een Faded? In dat geval ziet het er een stuk beter uit met een hb met nickel pickupcover. Die zebra's staan niet zo mooi. Een Faded lijkt mij ook wel wat maar dan zou ik in hoogglans laten spuiten :)
nee, zeker niet. dat is, zover gibson t precies wist, een class 5 standard. de faded heb ik nog niet terug. die ligt nog bij degene die 'm lakt... de nieuwe kleur word gewoon cherry sunburst (en niet clownsburst zoals je te vaak ziet), en er komen gouden elementen in (met witte/creme ringen).Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ACSlater