mm, idd niet zo'n fantastisch plan ...
Springen ze dan echt stuk of gaan ze gewoon intern kapot ???
Printable View
mm, idd niet zo'n fantastisch plan ...
Springen ze dan echt stuk of gaan ze gewoon intern kapot ???
het glas klapt dan
test maar eens:
glas in de oven douwen voor een tijdje
dan in 1x in de vriezer
http://members.home.nl/d.a.kuipers/p...t_up_board.jpg
Dit is mijn plan voor mijn nieuwe board. George L's komen eraan.
dna gf=gainfXXker
dna pf=purple fase
dna vt=virtual tube
Onderaan zijn reserves, waarbij de ds-1 een keeley modificatie heeft. Eigenlijk zou ik alle pedalen wel willen gebruiken, maar dat wordt iets teveel van het goede.
Graag reacties op volgorde en idee.
Ik zou de tuner vooraan doen!Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dweezman
de fuzz factory blieft geen gebufferde pedalen voor zich...
Gave pedalen? Ben benieuwd naar je foto's... Jammer van die De7 verder erg gave pedalen...
Dit heb ik nooit begrepen, waarom een bepaald soort pedaal geen gebufferd pedaal blieft. Dan zou je bijv. bij bepaalde pedalen ook nooit een line selector ervoor kunnen zetten?Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dweezman
wáárom weten de technische mannen wel, denk ik. Dát het zo is, is duidelijk: de ff klinkt opeens dof en muddy, verliest alle agressie en frisheid. Dus ja...
Het heeft volgens mij met een directe verbinding te maken. Een echte fuzz werkt pas goed bij een directe verbinding tussen gitaar en fuzz... als er wat tussenzit is die verbinding er niet!
ik wil loop b gebruiken voor de solo's: de fuzz,de dna gf en de de-7 voor een evt. delay erbij. Loop a zal vrijwel altijd aan staan, voor crunch en drive voor slag partijen. Ik gebruik de mm er vaak bij de cleanere en crunchparts. Door de loop kan ik 1 in keer schakelen loop a bijpassen en naar solo geluiden schakelen, zonder tapdansen.