Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door B_2_the_a
het werkte fantastisch voor die kleine dingen... en ik ben nog steeds een hele grote fan van dat soort oplossingen. het zal alleen niet mn roadster vervangen :)
Printable View
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door B_2_the_a
het werkte fantastisch voor die kleine dingen... en ik ben nog steeds een hele grote fan van dat soort oplossingen. het zal alleen niet mn roadster vervangen :)
dacht al :S
maarja, hjet is leuk spul voor thuis, heb er al jaren plezier mee :D
Eindelijk!!! Ik ben zo goed als klaar met mijn pedalboard.
En na al het moois hier op deze pagina's kan nu ook mijn plankje ertussen :)
http://img116.imageshack.us/img116/8...oard001eb4.jpg
enige wat nog mist: in ear
profi(ciat) nocki!! ziet er top uit, en werkt vast prettig!! :)
+1! Ziet er erg mooi uit Nocki. Veel speelplezier ermee.
Hoi bedankt voor de reacties. het werkt idd heel handig en makkelijk. alles in 1 koffer heeft altijd mijn voorkeur gehad... nu nog een steekkarretje :)
in-ear is overkill aangezien ik dit niet voor normale optredens ga gebruiken maar voor de kleine dingetjes..
en dan nog. ik ben maar een prutser. in ear is voor de goede gitaristen die 5x per week op de planken staan...
Doe jezelf en je apparatuur een plezier en doe dan ook ff twee sjorbandjes bij die steekkar. Ik heb al eens een versterker achterover zien flikkeren omdat het steekkarretje op m'n hak bleef hangen. Ik word nog regelmatig zwetend wakker van dat rinkelende geluid van de buizen... :(Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nocki
Vreselijk he? Ik had een keer een optreden in een smoorhete kelder. Na afloop was de drummer zo slim om zonder de versterker af te laten koelen ermee naar buiten te lopen (het was toen 8 graden aan het vriezen)...Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door drap
PATS PATS PATS, en daar gingen m'n buizen...