Update!
Ik kon in Japan zo'n bizar goede deal maken voor een DD-20, dat ik die nu maar eens aan het proberen ben. Wel even wennen na de DL-4, maar ben zeker niet ontevreden over de geluiden.
http://www.ticoverde.nl/images/pedalboard.jpg
Printable View
Update!
Ik kon in Japan zo'n bizar goede deal maken voor een DD-20, dat ik die nu maar eens aan het proberen ben. Wel even wennen na de DL-4, maar ben zeker niet ontevreden over de geluiden.
http://www.ticoverde.nl/images/pedalboard.jpg
Vertel 'ns over die deal? Mooi plankje BTW!
A wise decision, grasshopper :soul:
Thanks!Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door imlikeajungle
Nou, Boss (Roland) is natuurlijk Japans, dus dat spul kost daar sowieso niet zoveel. Maar ik heb voor de DD-20 + FS5U nu 120 euro betaald, dus da's best een koopje..!
(meteen ook maar een Echo Park gehaald trouwens, voor die 6 tientjes..)
Achteraf kwam ik ook nog Maxon AD-999 tegen voor 160, maar toen was ik wel een beetje uitgedelayed.
Bij de douane moest ik mijn koffer nog openmaken, maar ze keken gelukkig niet tussen de vuile was... :rockon:
Netjes!! Leuk setje!
Mooi hoor. Ik wil ook zowiezo een kaar naar Japan...:DCitaat:
Oorspronkelijk geplaatst door cosmos
Mooi!
Hoe bevalt de Roommate? Ben daar stiekem erg benieuwd naar.
Schijnt voor een buizenversterker op standje 11 niet zo best te werken...???
Een retro-sonic chorus! Staat ook nog steeds op mijn verlanglijstje, hoe istie?Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door cosmos
Sorry, breek meteen ff in!! :)Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fullorder
Die chorus vind ik super! Heb er sinds 2 weken eentje en ik vind hem geweldig!
Clean super, mooie bekende chorus (tenminste voor mij!! ) en het leslie achtige effect is ook lekker (SRV).. blijft ook mooi als je er ff lekker wat gain over gooit..
Harm
Bevalt erg goed. Is een perfecte aanvulling op mijn Bogner Shiva. Heb nog geen problemen gehad maar eerlijk is eerlijk, 80 watt op standje 11 is sowieso niet te doen.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Don Olivier
Erg goed! Het is wel een erg specifieke chorus, dus verwacht niet een CE-2 sound. Het is echt een dikke chorus, afentoe een beetje te dik voor mijn smaak (dan wil je wel eens een wat dunner geluid). Die vibrato is kicken!Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fullorder
Gisteren ook weer eens met die Blues Pro gespeeld, damn die klinkt toch ook wel erg lekker hoor!