Het is niet als met auto's ofzo dat je het beter kunt leren met een goedkoper ding omdat je je anders te pletter rijdt hoor. Als jij dat er voor over hebt moet je het gewoon doen, leren spelen is juist makkelijker (en leuker) met een goede gitaar.
Printable View
Het is niet als met auto's ofzo dat je het beter kunt leren met een goedkoper ding omdat je je anders te pletter rijdt hoor. Als jij dat er voor over hebt moet je het gewoon doen, leren spelen is juist makkelijker (en leuker) met een goede gitaar.
Toch maar gehaald, want hij speelde en klonk zo goed :)
El Maya EM1100 geen vraagprijs, maar wordt zelden aangeboden dus rennen!
Ik geloof best dat het een goed gebouwde gitaar is maar lieve help... wat een ding. :eek:
Het credo "het gaat toch om de sound" is op deze gitaar niet van toepassing. Deze is gewoon te lelijk.
bullshit, hij is schitterend! ( heb er zelf ook 1 :D ) en deze dingen eten gibsons voor het ontbijt.
http://img.photobucket.com/albums/v4...elmayaflat.jpg
die foto's bij de advertentie doen hem ook niet echt recht trouwens.
Ik weet het niet Wietse, beauty en beholder enzo. Maar gezien je voorliefde voor goed gevulde dames geloof ik dat ik een andere smaak heb :)
Dat Gibsons eten voor ontbijt.. nogal wat eisen van zo'n gitaar als je het mij vraagt..