Die acoustische speelt dat niet moeilijk zo met 0.13 ??
Hoe dik zijn nylon snaren eigenlijk ?
Printable View
Die acoustische speelt dat niet moeilijk zo met 0.13 ??
Hoe dik zijn nylon snaren eigenlijk ?
dankje :)Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vulvasonic
En hij zweeft niet hoor haha..ligt gewoon op de grond :P komt denk ik door de schaduw dat het lijkt alsof ie zweeft.
:-D super coolllCitaat:
Oorspronkelijk geplaatst door starscream
Nou, ik kan er geen solo's mee spelen. Maar daar heb ik hem ook niet voor. Die is echt voor de kampvuur-liedjes, gewoon een beetje de volle klassieke akkoorden rammen en meezingen maar! En dan heb ik liever een beetje body.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door EpiCenturiesAWAy
En hoe dik nylon is weet ik niet, moet je ff in een ander forum vragen denk ik.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Grave Fillé
Toen ik deze kocht waren er slechts 3 van in Europa, er zijn er niet veel gemaakt. Van 2 weet ik waar ze zijn, 1 bij mij en één bij een oude kennis van me.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anders Destium
Sinds de overname van Fender wordt er een serie uitgebracht met een soortgelijke finish onder de naam cloud 9, dit is echter niet dezelfde gitaar, de specs van de cloud 9 zijn minder. Deze is van voor de Fender overname en hoe fout het ook klinkt; dat vind ik geen verkeerd idee...
@Schizo: Kan het zijn dat ik ook iets aparts zie aan de elementringen? Op de foto van deze schitterende, speekselklier op hol brengende schoonheid, zie ik daar iets wat lijkt op plastic, maar dan toch ook weer niet helemaal enzo.
Hoe gaat het met jullie verder?
http://img9.imageshack.us/img9/2188/dsc006815nb.jpg
De gitaartjes:-) Voor de rest nog een Engl Powerball halfstack, Rivera Chubster combo, een spaanse gitaar van Samick, een Afri-Can olieblikgitaar, en een Kawai PJ bas.
:o :o :o :o niceeeeeeeeeee wat een pracht les paul zeg!!!!!!hoho mooie gitaartjes hoor!!!
Booyah... Jij hebt gewoon alles wat'n gitarist nodig heeft :P
wat voor een les paul is dat?een ouwe?