De honeyburst met zebra's is echt mooi!
Als ik mijn classic laat refinishen neem ik deze foto mee voor de kleur.
(sorry voor de snaren, ik heb er vandaag nieuwe Grovers op gezet en ik kon mijn tang niet vinden. :) )
Printable View
De honeyburst met zebra's is echt mooi!
Als ik mijn classic laat refinishen neem ik deze foto mee voor de kleur.
(sorry voor de snaren, ik heb er vandaag nieuwe Grovers op gezet en ik kon mijn tang niet vinden. :) )
Oh, heb ik ook helemaal geen belang bij. Ik vind Gibson over het algemeen niks. Maar ik vind het nog al iets. Een echte 53'er in ons forumpje. Je mag je zelf een rijk man noemen denk ik. Hoe ben je er aan gekomen als ik vragen mag?Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dirkdewaard
Haha ben blij met iedereen zijn mening.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Snaar'n Bennie
"Ik vind Gibson over het algemeen niks."
Zo denk ik weer over de stratocaster, vele geprobeerd maar niets voor mij.
Ik kon de gitaar via via kopen. Kom je niet vaak tegen, ik heb het geluk gehad.
Ik heb een leuke vriendin en een prachtige zoon. Ja, ik ben een rijk man.
Hmmmmmmmm......., SOA? :o
sorry?
Stratocaster onder alles?
1: tobaccoCitaat:
Oorspronkelijk geplaatst door llahsraM
2: cherry
3: honey
4: honey/tobacco. beetje wazig.
dat denk ik.
Nee man... Mijne gaat van bruin naar lichtbruin/oranje achtig..Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door llahsraM
Ja klopt. Misschien een beetje onduidelijk geformuleert. Ik bedoelde dat mijne geen cherry red is en ik liet een voorbeeld zien van wat WEL cherry red is.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wytz
Ik denk dat die van mij Epiphone's variant op Tabacco Burst is! Na wat Agent Smith zei, lijkt die wel op die van mij, alleen is de mijne nog ietsje donkerder in het midden.
@ Dirkdewaard: Jij bent best wel rijk kwa geld volgens mij! Anders zou je niet van die superdure gitaren allemaal hebben! En waarom geef je van die vage antwoorden?
Damn, propere LP's !!! Die sunburst classic vind ik wat minder, ik vind het niet zo'n mooie burst ... Te rood, ik heb hem liever wat bruiner/houtkleuriger ...Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dirkdewaard
Die 2 DC's zijn ook echt de max. !!! (Om over die goldtop nog maar te zwijgen ;))
Tja die classic is echt lelijk, maar het is een hele goede gitaar. Ooit krijgt ie een nieuwe laklaag. Ik dacht zwart maar toen ik die honeyburst zag.....
Ik heb heel wat gitaren gekocht en verkocht de afgelopen 3 jaar. Vorig jaar heb ik ze allemaal verkocht en nu heb ik 4 mooie gitaren. Vorig jaar is mijn zoon geboren en mijn vriendin zag mijn 30 gitaren niet zo zitten ;)
Ook moet ik mij maar weer eens gaan concentreren op de studie. Ik ben nog maar 23, ik moet nog iets maken van mijn leven.
Sorry voor de vage antwoorden. Maar de waarde van een gitaar is moeilijk in geld uit te drukken, de oude gibsons zijn zeer goede gitaren. Sommige "nieuwe" Gibsons (zoals de '92 classic) zijn ook heel goed.
Hier dan mijn spiksplinternieuw Gibson Les Paul Custom (met mijn iets minder nieuwe Fender Pro Reverb) ;-)
http://www.kramer-music.nl/1976.jpg