Volgens Fumi SG wel, maar dat moet je dan aan hem vragen, ik heb het gelezen in de krant, nooit gezien :)Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Superhero
Printable View
Volgens Fumi SG wel, maar dat moet je dan aan hem vragen, ik heb het gelezen in de krant, nooit gezien :)Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Superhero
??..... ik weet nergens vanaf hoor. Volgens mij heb je mij met iemand anders verward :razz:Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vampire
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MazeMouse
Ik had vroeger heel erg veel last van dat mijn solo-volume veel te zacht stond. Denk je: "Jaaaa, kom op je kennet!" Komt er een miegzacht piemelgeluidje uit de amp :amp:
da zie je best wel vaak eigenlijk :-DCitaat:
Oorspronkelijk geplaatst door stevelukather
dubbelpost
Waar ik een $#%)!&$# hekel aan heb is luie geluidsmannen die je vergeten aan te zetten als JIJ met een vet intro het concert staat in te luiden....
Sta je daar je fokking best te doen en iedereen vraagt zich af waar je mee bezig bent, sta je mooi voor lul! :evil:
Dat doen ze ook regelmatig met zangers, btw.
ja, heb ik ook gezien.
pink floyd coverband, begint met "Shine on you diamond".
Na een lang toetsenintro komt de zanger: "Remember when you were young"
ABSOLUTE STILTE
zangmic stond dicht
geluidsman kan vertrekken
nu een van mezelf.
Jaren geleden speelden we in een soos waar de DJ in een soort nis boven de dansvloer zit. Wij spelen op de grond in een hoek. De DJ kan ons niet zien.
Wij spelen een nummer met een zachte passage aan het eind (om daarna de knallen met het refrein).
Echter, de DJ denkt: hé band is klaar nu mag ik en begint te draaien...
Hij kreeg goed op zn flikker