-
Luitjes, deze print is kinderspel. Kijk eens naar een dubbelzijdige print welke een factor 10 kleiner is uitgevoerd. Daar heb je echt een loep bij nodig en een tip als een speldepunt of hete lucht.
Ennehh Lars, als je dit op een volwassen manier wil oplossen zet je de amp aan. Meet op pin 3 en 8. Constateer daar je 420V right. Dan schuif je op naar weerszijden van R49. Ik durf te wedden dat je daar ook 420 meet. Schuif nu nog verder en meet op weerszijden R46. Nog steeds 420 he? Oke, meet dan op R43. Niks he? Bingo, je onderbreking zit tussen R43 en R46. Leg een stukje draad tussen die punten en voila. Youre done.
-
Ik heb net draadje geplaatst en meet nu 93V op op pin 3 en pin 8 van V3
-
-
Dat was het draadje van R93 trouwens 😉
-
Ja ik vond het prima te doen, werken op deze print en in deze amp. Geen problemen gehad ;-)
93v lijkt me vrij correct. In die van mij staat ~80v op pin 3 en 8 van de PI. Schema zegt dan wel 33v maar je hebt een 12at7 geplaatst en weerstandswaarden veranderd, dus de voltages veranderen ook. En jij het de presence pot met cap nog in het circuit zitten dus voltage zal anders zijn dan in die van mij.
-
Oke, dan is dat iig opgelost. Ik kan ook geen andere onderbrekingen zien op dat PCB bord bij de buizenvoet. Ook alle verbindingen doorgelopen.
-
Ik had die potmeters van de mid knob ook nog niet aangepast. Wel die 0,047uF al geplaatst.
-
Heb je al een signaal ingevoerd in de return input? Als je dan wel sound krijgt kun je iig de eindversterker uitsluiten en weet je dat het in de preamp zit.
-
En andersom kan je ook je gitaar inprikken en kijken of de preamp-out geluid geeft.
-
Hij werkt weer!!! Dank jullie wel 👍